arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶

اقدام به خودکشی زنی برای ترساندن شوهر سابق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ از اقدام به خودکشی ناکام زنی در پل آهنگ خبر داد و توضیحاتی درباره علت و انگیزه این اقدام ارائه کرد.

به گزارش انتخاب، سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حوالی ساعت 10:30 صبح امروز خبری مبنی بر اقدام به خودکشی زنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران کلانتری 110 شهدا به محل اعزام شده و مشاهده کردند که زنی اقدام به آویزان کردن خود از روی پل عابر کرده و قصد خودکشی دارد.

اقدام به خودکشی زنی برای ترساندن شوهر سابق

مرادی با بیان اینکه تیم عملیات روانی پلیس با اقدامات خود موفق به منصرف کردن این زن از تصمیم خود شد، گفت: این زن پس از انتقال به پایین به کلانتری برده شد و تحقیقات ماموران درباره علت و انگیزه وی در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با بیان اینکه این زن حدود 32 سال سن داشت، اظهار کرد: بنا به گفته این فرد او حدود پنج سال پیش از شوهرش جدا شده اما طی این مدت شوهرش بارها مزاحم او شده بود و به همین دلیل و با هدف ترساندن وی و دادن هشدار به او ، برای عدم تکرار مزاحمت‌هایش اقدام به این کار کرده است.

به گفته مرادی این زن پس از تشکیل پرونده به خانواده‌اش تحویل داده شد.

وی شایعات منتشر شده در این خصوص را بی اساس خواند و گفت: شهروندان باید اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند و به شایعاتی که در این خصوص منتشر می‌شود بی توجه باشند. ماجرای اقدام این زن به خودشی همان چیزی است که شرح آن داده شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان