arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶

تحریم نشست تروریسم واشنگتن توسط فرمانده ارتش لبنان به دلیل حضور همتای اسرائیلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز چهارشنبه نوشت: ژنرال «جوزف عون» فرمانده ارتش لبنان پس از اطلاع از حضور فرمانده ارتش اسرائیل از حضور در نشست ویژه تروریسم که با حضور فرماندهان ارتش کشورهای عضو ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم در واشنگتن برگزار شد، خودداری کرد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم و به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ژنرال جوزف عون به دعوت «جوزف دانفورد» فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا برای حضور در نشست ویژه تروریسم که شماری از فرماندهان ارتش های جهان حضور دارند به واشنگتن سفر کرده است.

به نوشته هاآرتص، جوزف عون فرمانده ارتش لبنان پس از دیدار با همتای آمریکایش قرار بود در این نشست شرکت کند که پس از اطلاع از حضور گادی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از حضور در نشست خودداری کرد.

بر اساس این گزارش در نشست واشنگتن، فرمانده ارتش عربستان سعودی، امارات و اردن نیز حضور داشتند.

روزنامه «الدیار» لبنان در شماره روز چهارشنبه خود نوشته بود که ژنرال عون در نشست ویژه تروریسم که با حضور فرماندهان ارتش کشورهای عضو ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم در واشنگتن برگزار می شود شرکت نخواهد کرد.

با وجود اینکه رژیم صهیونیستی در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش حضور ندارد اما فرمانده ارتش آمریکا امسال برای اولین بار از آیزنکوت برای حضور در این نشست دعوت به عمل آورده و قرار است از وی در این نشست تکریم به عمل آید.

برچسب ها: اسراییل ، لبنان
نظرات بینندگان