arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۰۳
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

حمله تند مايلي کهن به دايي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدير فني پيشين تيم فوتبال پرسپوليس که اختلاف نظر شديدي با علي دايي پيدا کرده است، امروز دوشنبه مجددا به سرمربي فعلي تيم فوتبال راه اهن تاخت و با خطاب دادن او به عنوان آقاي " X " از برخي مسائل پشت پرده دايي پرده برداشت. متن صحبت هاي مايلي کهن با برنا را در ادامه مي خوانيد:

*از قلعه نويي خوشم مي آيد
بنده از آنجايي که در فوتبال مسؤوليتي ندارم به جلسه کميته انضباطي نرفتم، ضمن آنکه دعوتنامه اي از فدراسيون به دستم نرسيد و چه بسا اگر دعوت مي کردند شايد به آنجا مي رفتم اما آقايان اگر مي خواهند برخورد کنند با آنهايي برخورد کنند که هر روز عليه افراد مصاحبه مي کنند و اتهام مي زنند. سازمان ليگ اگر واقعا قدرت دارد و شعار نمي دهد، قوانين خودش را زيرپا نگذارد. وقتي سقف قرارداد مي گذارند نگويند "X" ," Y " مي توانند اين قدر بگيرند و... در دعواهاي اخير مشخص شد که بعضي باشگاه ها سال گذشته بيش از 20 ميليارد هزينه کرده بودند، خب دود چنين مسايلي در چشم باشگاهي مثل سايپا مي رود که سال قبل 4 ميليارد و 100 ميليون خرج کرد.
وقتي سازمان ليگ نمي تواند قانون خودش را اجرا کند، ديگر از باشگاهها چه انتظاري بايد داشت. بنده با آقاي قلعه نويي اختلاف سليقه دارم اما از ايشان خوشم آمد چون مقابل سازمان ليگ ايستاد و گفت هر کاري مي خواهيد بکنيد و اجازه ندهيد کار کنم ولي دروغ نمي گويم.
اين مسائل رامي بينم قلبم درد مي گيرد
آقاي بلاژويچ 10 سال قبل که سن کمتري داشت بهترين تيم ملي ما را حذف کرد، آخرين کارنامه اش هم که در چين ناکامي تيم المپيک اين کشور بوده است. خب چگونه مي شود که ايشان دوباره سر از فوتبال ما در مي آورد؟ معلوم است که دلال ها او را آورده اند. در بحبوحه مشکلات اقتصادي اروپا امثال بلاژويچ حاضرند با 50 هزار يا نهايت صدهزار دلار به ايران بيايند. حالا شما تصور کنيدکه ما اين مربي را با کلي سلام و صلوات به ايران مي آوريم و.... اين آقا يک لحظه نمي تواند سيگار نکشد و يقينا نمي تواند روي پايش بايستد.
ايشان هنوز نيامده به قول " خداداد " سياه بازي را شروع کرده و گفته است: «من چيرو هستم؛ چيرو يعني قهرماني! » آخر کدام قهرماني؟ به جز يک سومي جام جهاني کجا موفق بوده است؟
*مثل بعضي ها ترسي از اين آقا ندارم
باوجود اينکه تصميم داشتم درباره آقاي " x " حرفي نزنم اما ايشان ول کن نيست و اخيرا در يک شبکه تلويزيوني صحبت کرده و اسم بنده را آورده است. اگر بعضي ها از آقاي "x" حساب مي برند بنده اين گونه نيستم و ايشان هم بهتر است اين پنبه را از گوشش در آورد. ايشان در همه صحبت هاي خود مقياس پول را در نظر مي گيرند. مثلا مي گويد حرف هاي مايلي کهن برايم " دوزار " ارزش ندارد و يا درباره پرسپوليس و سرپرست آن مي گويد: " پس پژو 206 ما چي شد؟ " در حالي که ايشان 70 درصد پول خودش را از باشگاه گرفته بود و 22 ميليون نيز بابت سه بازي آخر جام حذفي پاداش دريافت کرد بدون آنکه براي نتايج تاريخي اش در ليگ ريالي جريمه شود. جاي ديگر گفته که از آقاي غمخوار بپرسيد که من پولم را بخشيدم يا خير؟ ايشان يادشان رفته که در جاده تهران -رشت اتوبوس تيم را نگه داشت و گفت تا 50 ميليونم پاس نشود اجازه حرکت اتوبوس را نمي دهم. ايشان اگر 40 درجه تب داشته باشد يک درجه اش را به کسي نمي بخشد.
*ايشان سياسي نيستند؟
اين آقا در مصاحبه اخير خود گفته است " براي رئيس فدراسيون شدن بايد سياسي بود که من نيستم " ايشان درگيري اش با شيث رضايي در بازي پرسپوليس- سايپا را يادش رفته، کسي نمي تواند اينها را از ذهن مردم پاک کند. ايشان را 4 جلسه محروم کردند و رفت پيش نماينده هاي مجلس و محروميتش شد 2 جلسه؛ لابد ايشان سياسي نبوده و من سياسي هستم.
لابد من بودم که وقتي در دادگاه بدوي شکايت از مايلي کهن عليه خودم راي صادر شد نزد رئيس وقت قوه قضاييه رفتم و افطاري خوردم و رأي را برگرداندم.
لابد بنده بودم که اسمم در فهرست نامزدهاي سرمربيگري تيم ملي نبود و حتي در برنامه نود مدعي شدم که هر کسي لابي قوي تري داشته باشد سرمربي مي شود اما ناگهان سرمربي شدم و بعد هم گفتم که با خدا لابي کردم!
*هواپيما را با 100 مسافر روي زمين نگه داشت!
سرپرست باشگاه پرسپوليس ،ايشان را که پس از اخراج از تيم ملي از نظرها پنهان شده بود به محبوب ترين باشگاه کشور آورد. روزهاي اول ايشان مي گفت من با کاشاني رفاقت 20 ساله دارم اما بعدها دشمن او شد. اين آقا ضعيف ترين نتايج تاريخ پرسپوليس را رقم زد و در 5 بازي پشت سرهم باخت و تيمش 15 گل خورد؛ حتي کار به جايي رسيد که پس از شکست سنگين پرسپوليس در بوشهر، بازيکن تيم بوشهري در برنامه نود وقتي مجري از او پرسيد: چرا پس از گل چهارم به کارهاي نمايشي روي آوردي؟ پاسخ داد: «نمي خواستيم بيشتر گل بزنيم» آن شب عرق شرم بر پيشاني من نشست.
اين آقا مي گويد که سياسي نيست آن وقت معلوم نمي شود چرا آقاي بهتاش فريبا مربي استقلال که در دوران خودش جز بهترين فوتباليست ها بود براي نشستن روي نيمکت به دليل نداشتن مدرک A مشکل دارد اما اين آقا بدون مدرک روي نيمکت تيم ملي و پرسپوليس مي نشيند و در نهايت رئيس دائم سفر کميته آموزش از سهميه خود به ايشان مدرک A تقديم مي کند! ايشان دچار خود بزرگ بيني شده است.
برويد تحقيق کنيد ببينيد چرا در زمان حضور ايشان در سايپا، يک هواپيما را با بيش از 100 مسافر روي زمين نگه داشتند !
مشکل ديگر ايشان اين است که کينه از دلش خارج نمي شود. علي کريمي چون در سالن فوتسال گيشا به ايشان لايي انداخته بود بايد محو مي شد. ايمان مبعلي به دليل يک تکل بده شد و جواد کاظميان هم چون به جاي آقاي "x " به کريمي پاس داده بود بايد کنار مي رفت؛ داستان شيث را هم که مي دانيد.
*حتي به پدرم بي احترامي کرد
آقاي فرياد شيران شاهد است، سال ها قبل سفير وقت ايران در عربستان براي صعود تيم ملي به جام جهاني اعضاي آن تيم با خانواده هايشان را به مکه اعزام کرد. ايشان پدر و مادرش را فرستاده بود. خدا رحمت کند پدر بزرگوار ايشان را؛ بنده و آقاي فرياد شيران در مکه ساک و وسايل آن مرحوم را جابه جا کرديم و سعي داشتيم اگر کمکي لازم دارند انجام دهيم که البته وظيفه مان بود اما همين آقا در گفتگو با وبلاگ مازيار ناظمي، به مرحوم پدر من بي احترامي کرد.
*اين آقا به «ليت بارسکي» هم رحم نکرد!
آقاي "X " حتي به سرمربي آلماني سايپا رحم نکرد. ماجرا از اين قرار بود که در جريان جام جهاني 2006 آلمان، از آنجايي که آقاي «ليت بارسکي» سابقه فعاليت درژاپن را داشت، کارشناس بخش آسيايي جام جهاني شده و در جريان تحليل يک باز تيم ملي ايران به انتقاد از آقا مي پردازد و مي گويد «انگار تيم ايران 10 نفره بازي مي کند» همين جمله باعث شد کينه در دل آقاي " X " بيفتد و وقتي «ليت بارسکي» سرمربي سايپا شد و اين آقا هم عضو هيئت مديره بود، يک روز با الفاظ زشت چنان بلايي سراين مربي آورد که....
اخيراً در يک برنامه تلويزيوني گفته اند مايلي کهن به مغازه ما آمده و معذرت خواهي کرده است.اولا بنده اگر رفتم به مغازه ايشان در اوج بودم و مسووليت تيم ملي را داشتم و در واقع مردانگي کردم، بخصوص در آن روزها که ايشان جرات نمي کرد از خانه خارج شود. ثانياً مگر وقتي از من شکايت کرد و 300 هزار تومان جريمه و يکسال ممنوع المصاحبه شدم رفتم بگويم مرا ببخشيد؟!
ضمن اينکه از آقاي " X " مي خواهم ديگر اسم مرا نياورد وگرنه مجبور مي شوم ماجراي «ليدرپروري» اين آقا و يک بازيکن ديگر در زمان بگوويچ براي حمله به علي پروين را بازگو کنم و ضمناً به موضوع هاي ديگري که به زمان مربيگري خودم در تيم ملي مربوط مي شود اشاره خواهم کرد.اگر ايشان باز هم اسم مرا ببرد مجبور مي شوم بگويم چه کسي در اردوي تيم ملي در زمان آن سرمربي معروف بود که بازيکنان به او مي گفتند «آقا شيره» و کسي جرأت نمي کرد از خواب بيدارش کند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
7
36
من دیگه حوصلم داره از دست این لوس بازیهای مایلی کهن سز میره... هر خاطره چرت و پرتی رو به اسم افشاگری تو مصاحبه هاش میگه... آقا شیره
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
5
40
واقعاً که این مایلی کهن رو باید ببرن تیمارستان بستری کنن حالش خرابه خیلی هم خرابه، وای به حال فوتبال ایران که یه روانی به همین راحتی میاد حیثیت و آبروی اسطوره های فوتبال ایران رو می بره، متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
5
35
آقای مایلی کهن با خراب کردن دیگران شما بالا نخواهی رفت در خصوص سیاست شما با آن سابقه درخشان چگونه هی مربی این تیم و آن تیم میشی؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
2
33
چه حوصله ای داره این ممد آقا و چه دل سرخوشی !!! هر روز یه جنجال و هر روز یه اراجیفی که به دو پول برای مردم نمی ارزه ! بشین سرجات چند روزی حالت خوب می شه آقای توهم !!!!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
4
30
صد رحمت به صحبتای خاله زنکی !!! روی هر چی سنگ پای قزوینه سفید کردی آقای جنجال!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
3
28
واقعا برات متاسفم اقای مایلی کهن پرده دری و بی ابرو کردن یک فرد دیگه خیلی بد تر از کارهایی است که نام بردی کمی تامل کن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
3
32
اوج ادب ونزاكت ودينداري فقط همين متاسفم براي اين به اصطلاح آقا
ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
3
30
من ارادتي به علي دايي ندارم ولي چرااين آقاهيچ حدومرزي دراخلاق رارعايت نمي كند.آقاي!!!مايلي كهن به اين حرفهاميگويندغيبت حالاتازه اگه تهمت نباشد.جناب كه ادعاي مسلمانيش گوش فلك راكركرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
25
20
از مایلی کهن خوشم نمیاد اما خدا وکیلی حد اقل در مورد دایی راست میگه.... علی دایی دچار خود فیل بینی ِ شدیدی شده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
2
28
بابا این یارو عملادیوونه است!
پاسخ ها
حسين آقا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
دور از جون ديوونه !!!!!!
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
1
22
اي بابا اين بچه بازيها را بگذاريد كنار و آدم بشيد ، همه شماها از دم عقده پول و اشتهار داريد ؟؟؟ آيا مربيان ، بازيكنان و كارشناسان بزرگ دنيا هم مثل فوتبالي هاي ايران به جاي اينكه به امورى بپردازند تا منجر به پيشرفت فوتبالكشورشان شود، دنبال تند گفت مفت گفت شل گفت سفت گفت هستند!!!
اردشير بابكان
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
1
تكبيررررررررررررر
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
3
متاسفم برای مایلی کهن.حالا خوبه فقط یه مقام سومی تو اسیا توکارنامه اش داره.این آقا ناچاره با مصاحبه کردن اسمشو توروزنامه ها وسایت ها بیارن تا شاید یکی بهش تیم بده و اون تیم رو واسه مقام 15 الی 17 لیگ ببنده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
4
2
درود بر محمد مایلی کهن که تو این فوتبال کثیف و لجن آلود ایران با شجاعت حرف می زنه.
.....
علی دایی با این همه پول بازهم گدابازی درمیاره.
مایلی کهن راست میگه دایی برای محروم شدن دست به دامان نماینده های مجلس شد.
...
nhn
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
3
1
خدایی مایلی کهن حرف حق میزند
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
3
این آقا مثل اینکه دست بردار نیست هر روز با یکی درگیره
بابا بی خیال شو برو خونت بشین دیگه پیر مرد.
با گلهای همین آقای xبود که اون نتایج96رو گرفتی و
مایلی شدی!!
بالهای صداقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
3
واقعاجای خجالت داره علی دایی
در کل جهان شناخته شده است ایا مایلی کهنو هم کسی میشناسه ابروی اسطوره روبردن خوب نیست مایلی جون راستی ازویلاهات چه خبر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
چون شناخته شده ای باید به همه بتازی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
1
عجب آدميه اين ممد توهم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
4
1
حاجی دمت گرم.ایول.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
3
1
دمش گرم خوب افشاگری کرده دایی مغرور باید خودشو جم کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
3
1
از نظر من مایلی کهن آدم خیلی جالبی نیست ولی هزار برابر ازدایی بهتره دایی کثیف ترین ادم ورزش ایرانه
یکی راجع به اخراج ایویچ و باخت به رم توضیح بده . دایی سرنوشت ورزش ایران را هم بارها گند زده
حالا دایی سرطان فوتبال ماست نه اسطوره
سالهای آخر پروین را یادتون هست ؟
م م م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
4
0
راست میگه مایلی کهن.آدم نبایداین قدرکینه ای باشد.مگراین آقای بریزوبپاش نبودکه میخواست برای کارنکرده چقدرپول ازبیت المال بگیرد.مردم ماخرج خونشان رابزوردرمی آورند.
lمحمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
2
هردوی آقایان با لابی و پارتی بازی زندگی میکنند و البته این افشاگری ها به نفع مردم و فوتباله تا ببینند چه خبره
هيچكس
|
-
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
2
ادب مرد به ز دولت اوست .
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
4
ممد اعصاب ! از وقتی که نتونست با تیم بره جام جهانی حسابی و کامل (( غاط )) زد!
اون که حسایش معلومه ! ایراد از سیستم و دستگاههائیست که به اون و چرندیاتش بهاء میدن وسریعا پخشش میکنند!( تا حمایت نشی ! تریبونی نداری !!)
جمشيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
2
2
من اگر جاي علي دايي بودم ، از دست اين بآقاي ه اصطلاح ورزشكار ، شكايت مي كردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
2
0
مایلی افشا کن ببینیم چه گلی به سر فوتبال ما زدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
3
یادمون نرفته همین آقای مایلی کهن وقتی مربی تیم ملی بود چه بلائی سر تیم ملی آورد چه جنگهائی تو تیم ملی بود.والا ما یادمون نمیاد دوران بازیگریش تو تیم پرسپو لیس و تیم ملی بازیکن شاخصی بوده باشه که ادعاش گوش فلک و پر کرده
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
3
بابا ول کن برو مملی .
خدارو شکر که ماموری , چیزی نشدی .
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
1
حالا جوابیه دایی کی چاپ میشه ان شائ ا...
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
0
به نظر من مایلی کهن راست میگه. هر چند خودش از نظر روانی و اخلاقی تعادل نداره و بی تامل عمل می کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
0
علی دایی توهم خودبزرگ بینی داره
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
0
0
اینجاست که فرق مربیان -مدیران -ورزشکاران وکلا"فرهنگ ورزشی واجتماعی یک کشور جهان اول با یک کشور جهان سوم نمایان میشود . بهتر نیست بهجای این حرفهاکمی به مطالعه در ارتباط باحرفه خود بپردازیم. کلاسهای مربیگری پیشرفته ویا لااقل تبادل نظر با مربیان موفق .
نظرات بینندگان