arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶

عضو فراکسیون امید: گرایش نمایندگان به اردکانیان مثبت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سابقه و رزومه وزیر پیشنهادی نیرو قابل دفاع است، درباره وزیر پیشنهادی علوم نیز ابراز امیدواری کرد که برخی مسائل در مورد وی تا چند روز باقی‌مانده تا رای اعتماد حل و فصل شود.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سابقه و رزومه آقای اردکانیان قابل دفاع است و ایشان در جلسات فراکسیون ها و کمیسیون های مختلف مجلس مسلط ظاهر شده. ضمن اینکه با توجه به سابقه کار اجرایی ایشان و وجهه بین‌المللی‌اش گرایش نمایندگان به او مثبت است.

وی افزود: آقای غلامی به نظر میرسد با سابقه رزومه و سطح بندی مورد نیاز برای یک وزیر تطبیق چندانی ندارد. البته امیدوارم برخی مسائل ترمیم شود انتقادات عمده در مورد ایشان راجع به عملکرد برخی موضع گیری‌ها و برخی مصادیقی است که ایشان در آن دخالت داشته که این مسائل در جلسات مطرح شد و آقای غلامی هم تاحدی به آن پاسخ داد.

یوسف نژاد اضافه کرد: انتظار و توقع ما از آقای روحانی این بود که با گذشت چند ماه از معرفی کابینه فردی با سابقه اجرایی و عملکرد خوب که براساس ذائقه و نقطه نظرات دانشجویان و اعضای هیئت علمی عمل می کند،؛ معرفی شود. بنابراین به نظر من رئیس‌جمهور می توانست موفق تر عمل کند و معیارهای مناسبتری را در انتخابش در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت که با توجه به ارزیابی های صورت گرفته درباره وزیر پیشنهادی علوم تا اینجا احتمال رای آوری وی در کسوت وزارت علوم پنجاه پنجاه است.

نظرات بینندگان