arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

کشف 5000 قلم انواع تجهیزات ماهواره در پاکدشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: توسط مأموران يگان‌هاي انتظامي و يگان امداد فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت، در ماه جاري 5 هزار و 265 قلم انواع تجهيزات ماهواره‌اي کشف شد.
 
به گزارش روابط‌ عمومی نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، جمال نيک‌جو با مثبت ارزيابي کردن نتايج اجراي طرح‌هاي ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي عملکرد اين پليس را در ماه جاري تشريح کرد. 

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت افزود: برخورد قاطع و جدي و مقابله با اراذل و اوباش يکي از موارد مهم مورد خواست و مطالبه شهروندان در شهرستان بود که با تلاش ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي تعداد 12 نفر از اين اراذل در اين مدت شناسايي و دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشف تعداد 5 هزار و 265 قلم انواع گيرنده تجهيزات ماهواره‌اي يکي ديگر از نتايج طرحي است که به صورت مشترک از سوي تمام کلانتري‌ها و پاسگاه‌ها انجام و با تلاش ماموران بخش بزرگي از شهر از ماهواره و تجهيزات جانبي آن پاکسازي شد. 

اين مقام آگاه انتظامي اظهار داشت: به منظور جلوگيري از فعاليت واحدهاي صنفي متخلف ماموران از 380 واحد صنفي بازديد و ضمن صدور 42 اخطاريه تعداد 50 واحد متخلف را پلمب کردند. 

نیک‌جو در ادامه از کشف يک باند قمار بازي و دستگيري 12 نفر از اعضاي اين باند، دستگيري مسئولان سابق يکي از ادارات اين شهرستان به اتهام اختلاس، کشف مقادير زيادي قرص و اقلام و تجهيزات تهيه و توليد اين قرص‌هاي تقلبي و غير بهداشتي و کشف پنج قبضه سلاح شکاري نيز در ماه جاري خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت در پایان با بيان اين مطلب که شهروندان نقش بسزايي در ايجاد و توليد امنيت دارند از آنان خواست تا از طريق ارتباط با سامانه مرکز فوريت‌هاي پليسي و انعکاس موارد مشکوک و گزارشات خود پليس را در حفظ و برقراري نظم و امنت ياري رسانند.
نظرات بینندگان