arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶

شفر: نیمه دوم عصبی بودیم/ قدر موقعیتهایمان را ندانستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی استقلال معتقد است بازیکنان تیمش در دقایقی از بازی عصبی بودند.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب بازی می‌کرد و شانس‌های زیادی برای گلزنی داشت. روز قبل از بازی گفتند پرسپولیس خوب بازی می‌کند و هماهنگ است.

او ادامه داد: نیمه دوم خوب بازی کردیم اما گل نزدیم. هر چه از زمان گذشت ما به توپ های بلند رو آوردیم و کمی عصبی بودیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم می‌توانیم برنده باشیم و نتیجه را عوض کنیم اما وقتی قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم، کاری نمی‌شد کرد.

شفر اضافه کرد: چیزی که برای من مهم است این است که هوادارنمان چقدر اهمیت دارند. آن‌ها برایمان ایستادند و دست زدند. ما بهترین هواداران را داریم اما من واکنش منفی ندیدم. طبیعی است که همه ناراحت باشند، در رختکن هم همه ناراحت بودند.

او درباره بهتر شدن تیمش تصریح کرد: باید سریع‌تر و شدیدتر بازی کنیم. در صحنه‌ای که پرسپولیس پنالتی گرفت، مهاجم آن‌ها سریع بود و با قدرت توپ را گرفت و به سمت دروازه ما رفت. ما هم یک صحنه مشابه داشتیم که اگر اسماعیلی آن توپ را به قربانی می‌رساند، توپ گل می‌شد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند. قربانی باید بیشتر تلاش کند. او در این بازی مثل بازی قبل تلاش نکرد. فقط یک صحنه اشتباه کردیم که آن هم مهاجم پرسپولیس توپ را گرفت و پنالتی دادیم.

شفر درباره نقل قول برانکو مبنی بر شجاع بودن پرسپولیس و آمدن شانس سمت این تیم گفت: نیمه دوم ما بهتر بودیم. انصاری یک موقعیت گلزنی داشت اما از دست داد. بهتر تمرین می‌کنیم. 20 درصد باید بیشتر تلاش کنیم و موفق شویم. توپ هایی که نصیب جابر شد موقعیت‌های خوبی بود اما پرسپولیسی ها هماهنگ‌تر بودند. ما در مسیر ساختن تیم خود هستیم.

برچسب ها: شفر ، استقلال
نظرات بینندگان