arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

افشاگری بی‌سابقه مجید جلالی در نود/بازیکن مصدوم با پرداخت 5 میلیون در تیم ملی بازی کرد

او در مورد ناپاکی‌های فوتبال ایران گفت: «بعد از قهرمانی با پاس، یک روز دلال‌ها آمدند پیش من و گفتند بیا با ما همکاری کن. ما می‌توانیم کاری کنیم که سرمربی تیم ملی بشوی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مجید جلالی در برنامه نود دست به افشاگری بی‌سابقه‌ای زد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، مجید جلالی مربی فولاد خوزستان که از طریق سیمای خوزستان با برنامه نود ارتباط تصویری برقرار کرده، جملات قابل تاملی را به زبان آورد.

او در مورد ناپاکی‌های فوتبال ایران گفت: «بعد از قهرمانی با پاس، یک روز دلال‌ها آمدند پیش من و گفتند بیا با ما همکاری کن. ما می‌توانیم کاری کنیم که سرمربی تیم ملی بشوی. برایت تبلیغات می کنیم. شما مظلوم واقع شده‌ای و می‌توانیم کارهای زیادی برایت انجام دهیم. گفتم در مقابل این کارهایی که برایم می‌کنید، از من چه می‌خواهید؟ گفتند به هر تیمی که رفتی، چه تیم ملی چه تیم باشگاهی، از هر 10 بازیکنی که می‌گیری، دو تا بازیکن ما به شما معرفی می‌کنیم. من آن‌ها را بیرون کردم ولی این چیزی است که اتفاق افتاده.»

جلالی که با صحبت‌هایش عادل فردوسی‌پور را متعجب کرده بود ادامه داد: «یک بار دیگر هم سرمربی یک تیمی بودم، یک بازیکن داشتیم که تازه عمل کرده بود و شرایط بازی کردن نداشت. آن بازیکن به من اصرار کرد که حتما چند دقیقه او را به زمین بفرستم. گفتم چرا این همه اصرار می‌کنی؟ گفت قرار است به تیم ملی دعوت شوم و اگر بازی نکنم روزنامه‌ها شلوغ می‌کنند. گفتم تو از کجا می‌دانی قرار است دعوت شوی تیم ملی ؟ گفت دعوت می‌شوم. البته آن بازیکن دعوت هم شد و در تیم ملی بازی هم کرد. آن بازیکن به من گفت سه و نیم میلیون دادم دعوت شدم، 5 میلیون هم دادم که بازی کنم.»

جلالی که با سوالات عادل فردوسی‌پور مواجه شده بود ادامه داد: «این‌ها یک شبکه هستند. داور دارند، بازیکن و مربی و مسئول و همه چیز دارند. خیلی راحت هم می‌شود آن‌ها را پیگیری کرد. حتی ده‌ها برابر این چیزی را که من می‌دانم، خود مسئولان می‌دانند. راحت می‌توانند این شبکه را شناسایی کنند اما اراده‌ای برای این کار وجود ندارد.»

نکته دیگر اما بحث برخورد با این اتفاقات بود و فردوسی پور به جلالی گفت شما این ها را الان می گویید اما مثل ماجرای دوپینگ ، عقب می کشید. حرفی که باعث شد تا جلالی بگوید:« اتفاقا خیلی بیشتر از ما ، مسئولان در این باره اطلاعات دارند. مگر دو سال قبل شروع نکردند به برخورد؟ به من گفتند بازیکن خارجی بگیر ، گفتند 500 میلیون ، نخواستم و شروع کردند به برخوردهای تند با من. تازه آخرش هم گفتند با 150 میلیون این بازیکن را بردار. این ها حقیقت دارند و همه هم از آن خبر دارند.»
نظرات بینندگان