arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

رادان: هیچ فردی مجوز خرید و فروش گازاشك‌آور، شوكر و باتوم را ندارد

جانشين فرمانده ناجا گفت: هيچ فردي مجوز فروش آلات و ادوات نظامي و انتظامي همچون شوكر، افشانه را ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشين فرمانده ناجا گفت: هيچ فردي مجوز فروش آلات و ادوات نظامي و انتظامي همچون شوكر، افشانه را ندارد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در مورد خريد و فروش لباس نظامي، انتظامي و ادوات دفاع شخصي كه در سطح شهر به فروش مي‌رسد با اشاره به برگزاري جلسه‌اي در معاونت امنيتي وزارت كشور گفت: در اين جلسه دستورالعملي در زمينه فروش البسه و علائم نظامي و انتظامي مصوب شد كه در صورت ابلاغ اين دستورالعمل، مشكلات در اين حوزه كاهش مي‌يابد.

وي با بيان اينكه هيچ فردي مجوز فروش ادوات كه داراي جنبه نظامي و انتظامي همچون افشانه‌هاي گازاشك‌آور، شوكر، باتوم را ندارد گفت: در نتيجه هيچ فردي نيز مجوز خريد اين وسايل را ندارد.

رادان افزود: مرجعي در پليس پيشگيري نيروي انتظامي وظيفه تشخيص آن را دارد كه چه كساني مي‌توانند از شوكر، افشانه و ديگر ادواتي دفاع شخصي استفاده كنند كه علاوه بر تشخيص و تاييد اين مهم آموزش‌هاي لازم در مورد نحوه استفاده از آن نيز به اين افراد ارائه مي‌شود.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه مردم در صورت اطلاع از فعاليت اين‌گونه افراد موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليس (110) اعلام كنند كه تا با آنان برخورد شود گفت: كساني كه از اين وسايل استفاده كرد يا آن را تهيه مي‌كند در زمره افرادي هستند كه از وسايل انتظامي سوء‌ استفاده مي‌كنند.

رادان با بيان اينكه يكي از راه‌هاي برخورد با اين‌گونه افراد استفاده‌نكردن و عدم دريافت از اين افراد است گفت: استفاده‌كنندگان وقتي از محافل مخفي اين ابزار را تهيه مي‌كنند بايد بدانند كه نوع استفاده هم غيرمجاز است.

به گفته وي قانون براي دارندگان، حمل‌كنندگان و استفاده‌كنندگان اين‌گونه وسايل مجازاتي در نظر گرفته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
1
4
آقای رادان هر موقع امنیتی به وجود اومد چشم نمیخریم.
ناشناس
|
CANADA
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
1
4
به جز خود رادان
نظرات بینندگان