arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

هشدار به کاهش سرمايه گذاري در تهران در پي جنجال بستني طلا

عضو هيات رييسه فراکسيون مديريت شهري مجلس در مورد ايجاد حسايت هاي بي مورد در خصوص سرو نوع خاص بستني در رستوران برج ميلاد گفت: ايجاد حساسيت هاي بي مورد بدون توجه به موقعيت پايتخت مانع از سرمايه گذاري هاي کلان در سطح شهر خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هيات رييسه فراکسيون مديريت شهري مجلس در مورد ايجاد حسايت هاي بي مورد در خصوص سرو نوع خاص بستني در رستوران برج ميلاد گفت: ايجاد حساسيت هاي بي مورد بدون توجه به موقعيت پايتخت مانع از سرمايه گذاري هاي کلان در سطح شهر خواهد شد

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد، مهرداد لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس در رابطه با موضوع سرو بستني طلادر برج ميلاد گفت: در تمام دنيا کشورها متناسب با توان اقتصادي مردم شان امکانات و شرايط لازم را براي آنها فراهم مي کنند، اما انتخاب نوع آنها بر عهده خود مشتري است.

 او اظهار کرد: مالکيت سازه برج ميلاد متعلق به شهرداري است که ساخت آن براي شهرداري هزينه هاي هنگفتي را در بر داشته است، طبيعي است که شهرداري بايد هزينه هاي آن را از طريق سرمايه گذاري هاي داخلي يا خارجي بازگرداند. علاوه بر اين با توجه به موقعيت گردشگري برج ميلاد و هويتي که اين برج براي پايتخت به وجود آورده است، بايد شهرداري بتواند موقعيت هايي را ايجاد کند تا بتواند اين سرمايه ها را برگرداند.

وي ادامه داد: در اين برج نيز وقتي رستوران به اجاره بخش خصوصي درمي آيد چون سقف اجاره آن در مقايسه با رستوران معمولي ديگر بالاتر است، قطعا نرخ غذاهايي که در آن عرضه مي شود نيز بالاتر است، اما مسلما انتخاب اين نوع رستوران براي خانواده ها به عهده خود شهروندان است و شهروندان مي توانند به جاي انتخاب چنين رستوراني يک رستوران معمولي را انتخاب کنند.

او افزود: در تمام دنيا افراد متناسب با توان اقتصادي خودشان انتخاب مي کنند. مسلما در شهري که رستوران ويژه با چنين قيمت هايي وجود دارد رستوران هاي معمولي نيز وجود دارد که افراد مي توانند متناسب با توان اقتصادي خود آن را انتخاب کنند.

وي تصريح کرد: اما اين گونه حساسيت ايجاد کردن در اين ارتباط کاملابي معني و بي مورد است، چرا که ما بايد متناسب با شرايط همه افراد امکاناتي را فراهم کنيم مثل اينکه در شهر تهران هم هتل پنج ستاره وجود دارد هم مسافرخانه هاي کوچک، اما نمي توان به واسطه وجود يکي، ديگري را از بين برد. او در پايان اظهار کرد: اگر به چنين کارهايي به ويژه در پايتخت اقدام نکنيم مانع از سرمايه گذاري هاي خارجي و داخلي مي شويم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
1
6
راست میگه آقا چرا حساسیت را زیاد می کنید بگذارید مردم هر جور دلشان می خواهد پول در بیاورند و با مبلغی بیش از درآمد ماهیانه امثال من بروند و بستنی بخورند اینهم اصلا مهم نیست که تابستان می آید و می رود و بسیاری حتی کیم 100 تومانی میهن که شده 250 تومان را مزه هم نمی کنند . آره عزیزم حساسیت ها را زیاد نکنید !!! به همه سلام برسانید !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
0
8
پول برج میلاد را همه مردم دادند نه یه عده پولدار که از مالیات و عوارض هم فرار می کنند
نظرات بینندگان