arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶

دهمرده، موافق وزیر پیشنهادی علوم: غلامی به توجه به منویات رهبری به اقتصاد مقاومتی معتقد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده زابل توسعه تشکل‌های دانشجویی و صنفی و بهره گیری از ظرفیت‌های آنان را از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، حبیب‌الله دهمرده به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با اشاره به ویژگی های برنامه غلامی گفت: حمایت از کارآفرینی در دانشگاه ها با توجه به بیکاری دانشگاهیان، حمایت از زیرساخت مناطق محروم، ارتباط بین دانشگاه و صنعت، پذیرش دانشجو خارجی، تبدیل به علم به فناوری و تقویت پارک‌های علم و فناوری جهت تجاری سازی از جمله برنامه های علمی آقای غلامی است.

به گفته وی انتقال دانش فنی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان، ارتقای کیفی آموزش و تاکید بر افزایش مهارت‌های آموزشی دانش آموختگان، بازنگری در ساختارهای راهبردی وزارت علوم در حوزه تصدی گری و اهتمام ویژه برای سیاست گذاری برنامه ریزی و نظارت، التزام بخشی به سیاست گذاری علمی، به کارگیری افراد توانمند، شایسته و لایق در مدیریت کلان و عدم سیاسی کاری در تصمیم گیری‌ها از دیگر برنامه های آقای غلامی به شمار می آید.

دهمرده گفت که وزیر پیشنهادی علوم به دنبال راه اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی، تحول در علوم انسانی، توسعه تشکل‌های دانشجویی و صنفی و بهره گیری از ظرفیت های آنها است.

وی غلامی را فردی متدین ولایی با سابقه مدیریتی و دارای اعتدال در مشی دانست و گفت: آقای غلامی به اعتقاد و توجه به منویات رهبری به اقتصاد مقاومتی و استفاده از مدیران شایسته و شایسته سالاری معتقد است.

دهمرده، با اشاره به سابقه غلامی در دانشگاه های شهرستانی گفت: این سابقه نشان می‌دهد که ایشان می تواند مشکلات دانشگاه‌ها را به خوبی درک کند و از تمام نمایندگان می خواهم به آقای غلامی رای بسیار بالا دهند.

برچسب ها: وزیر علوم ، غلامی
نظرات بینندگان