arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

واشنگتن تايمز خطاب به مايكل مور: ابزار تبليغات حكومت ايران نشو!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه محافظه كار واشنگتن تايمز كه به ديدگاه هاي محافظه كاران دست راستي آمريكا نزديك است ، در مطلبي نسبت به سفر مايكل مور فيلمساز منتقد آمريكايي به ايران واكنش نشان داده است.

به گزارش عصر ايران در اين مطلب با انتقاد از تصميم مايكل مور براي سفر به ايران به وي هشدار داده شده تا ابزار تبليغاتي حكومت ايران نشود.

در اين مطلب با ادعاي اينكه مردم ايران از هيچ گونه حقوقي كه مايكل مور ادعاي طرفداري از آنها را دارد ، برخوردار نيستند ، از اين فيلمساز آمريكايي خواسته شده تا به جاي سفر به ايران درباره خواست هاي مردم ايران براي رسيدن به آزادي و دموكراسي مستند بسازد.

واشنگتن تايمز مي نويسد :‌" مايكل مور به جاي سفر به ايران و استفاده شدن به عنوان ابزار تيلغاتي حكومت ايران ، بهتر است درباره خواست هاي مردم اين كشور براي رسيدن به آزادي و دموكراسي را مستند بسازد."

در اين مطلب به دستگيري جعفرپناهي و حكم دادگاه در محروم كردن 20 ساله او از فيلم سازي اشاره شده و وضعيت پناهي به عنوان يك فيلم ساز منتقد حكومت ايران با وضعيت مايكل مور كه آزادانه در آمريكا به عنوان يك فيلم ساز منتقد مشغول به كار است ، مقايسه شده است .

واشنگتن تايمز در اين مطلب مدعي مي شود كه سفر تبليغاتي مور به تهران براي نشان دادن مخالفتش با حكومت آمريكا ، تاثيراتي سوء بر جنبش مخالفان حكومت در ايران خواهد داشت .

گفتني است مايكل مور قرار است در جشنواره فيلم فجر امسال به ايران سفركند .

پيش از اين نيز سفر شان پن هنر پيشه معروف هاليوود به ايران و حضور او در نماز جمعه تهران واكنش هايي را در ميان برخي رسانه هاي آمريكايي به دنبال داشته است.

مايكل مور از فيلم سازان مشهور آمريكايي است كه فيلم هاي او در نقد حكومت جورج دبليو بوش در دوران زمامداري او در كاخ سفيد واكنش هايي جهاني در پي داشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
1
3
آيا به نظر شما مقايسه اي كه اين روزنامه ميان دو كارگردان انجام داده درست نيست؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
به نظر من که کاملاً درسته
نظرات بینندگان