arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

زمان واگذاري 10هزار مسكن مهر تهرانی ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزير راه و شهرسازي از واگذاري 10هزار مسكن مهر در پايان شهريور ماه جاري در استان تهران خبر داد و گفت: اكثر واحدهاي مسكوني مهر استان تهران كه قرار است در اواخر شهريور واگذار شوند به اتمام رسيده اما منتظر وصل شدن آب و برق آنها هستيم.

به گزارش انتخاب، جمشيد نورصالحي در گفت‌وگو با فارس افزود: در اواخر شهريور ماه جاري حدود 10هزار مسكن مهر در شهرهاي جديد پرديس، پرند و هشتگرد واگذار مي‌شود.
وي ادامه داد: تقريبا اكثر اين واحدهاي مسكوني كارهاي تأسيساتي و محوطه‌سازي آنها به اتمام رسيده است اما منتظر هستيم تا آب و برق آنها نيز وصل و سپس واگذار شوند.

* عمده 10 هزار مسكن مهر صنعتي هستند

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: عمده اين 10 هزار واحد مسكوني مهر كه قرار است در استان تهران واگذار شوند به شيوه صنعتي ساخته شده‌اند كه هر واحد مسكوني تسهيلاتي بالغ بر 25 ميليون تومان دريافت كرده است.
وي در خصوص نصب انشعاب گاز اين واحدهاي مسكوني گفت: بايد در گازرساني به اين واحدهاي مسكوني سرعت بيشتري داده شود.
وی در خصوص مسکن های ساخته شده توسط شرکت ترکیه ای افزود: پس از اينكه فراخوان واگذاري 20 هزار مسكن ساخته شده توسط تركيه را داديم استقبال خوبي از اين فراخوان صورت گرفته و تاكنون حدود سه تا چهار هزار نفر مردم عادي درخواست تقاضاي ثبت‌نام كرده‌اند.
معاون وزير راه‌ و شهرسازي ادامه داد: اين 20 هزار واحد مسكوني كه توسط شركت تركيه‌اي در حال ساخت و تكميل است از شهريور‌ماه تا آبان ماه امسال تحويل متقاضيان مي‌شود.

نظرات بینندگان