arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
رئیس شورای شهر:

با گذشت دو ماه هنوز حکم شهردار سنندج ابلاغ نشده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای شهر سنندج از عدم ابلاغ حکم شهردار سنندج از سوی وزارت کشور انتقاد کرد و خواستار پیگیری این مسئله شد.

به گزارش ایسنا، جلال شریعتی در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج که با حضور معاونین استاندار کردستان، اظهار کرد: شورای شهر در این دوره بسیار هدفمند و با برنامه پیش می‌رود و تنها سه روز پس از اعلام نتایج، جلسات خود را آغاز کرده است.

وی افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرداری از مهمترین اهداف برگزاری جلسات شورا بوده و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم اقدام کرده و می‌کنیم.

رئیس شورای شهر سنندج عنوان کرد: متاسفانه جایگاه شوراها در گذشته به دلایل مختلف تضعیف شده بود و امروز تقویت اعتماد مردم و مسئولان به شورای شهر یکی از اصلی‌ترین محورهای اقدامات شورای شهر بوده است.

وی ایجاد منابع پایدار و جذب سرمایه‌گذاری، بهسازی و توانمندسازی نواحی منفصل شهری و تهیه و تدوین برنامه پنج ساله از دیگر اولویت‌ها و محورهای 9 گانه شورای دور پنجم شهر سنندج است.

شریعتی، برون سپاری در بخش های مختلف شهرداری و تلاش برای ساماندهی صنوف آلاینده از دیگر برنامه‌هایی است که در اولویت اقدامات شورای شهر قرار دارد.

وی ایجاد نشاط در فضاهای شهری را از دیگر اهداف شورا دانست و گفت: تحقق برنامهها و اهداف شورای شهر با مشارکت همه بخش‌ها میسر می‌شود.

رئیس شورای شهر سنندج ضمن انتقاد از تاخیر در روند ابلاغ حکم شهردار سنندج گفت: اگر شورا در این خصوص کم کاری می‌کرد، مورد انتقاد قرار می‌گرفت و این درحالیست که گرچه در کمترین زمان ممکن شهردار توسط اعضای شورای شهر معرفی شد اما با گذشت حدود دو ماه هنوز حکم شهردار ابلاغ نشده است.

وی این روند را ناکارآمد دانست و یادآور شد: این وضعیت به نفع شهر نیست و باید در آن بازنگری صورت گیرد.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

برچسب ها: شهرداری ، سنندج
نظرات بینندگان