arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰

اعضای قربانی 5كيلومتر تا بهشت اهدا شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مركز پيوند بيمارستان مسيح دانشوري از اهداي دو كليه و كبد محمد مهدي كودك 12 ساله‌اي كه پس از تقليد از «سريال 5 كيلومتر تا بهشت»اقدام به خودكشي كرد تا روحش بتواند از نظر والدينش درباره او آگاه شود، خبر داد.

به گزارش انتخاب، قاسمي؛ مسئول امور رسانه مركز فرآهم آوري اعضاي پيوندي بيمارستان مسيح دانشوري در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: محمد مهدي كودك 12 ساله‌اي كه بر اثر تقليد از سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» بر اثر خفگي دچار مرگ مغزي شده بود پس از انتقال به بيمارستان سوم شعبان به بيمارستان مسيح دانشوري براي پيوند اعضا منتقل شد.

وي افزود: در اين راستا با رضايت خانواده محمد مهدي دو كليه اين كودك براي پيوند به بيمارستان امام خميني (ره) و كبد وي نيز به بيمارستان نمازي در شيراز منتقل مي‌شود.

محمد مهدي كه علاقه زيادي به يكي از سريال‌هاي ماه رمضان با عنوان «پنج كيلومتر تا بهشت» داشت جانش را در راه تقليد از اين سريال گذاشت، اين كودك در بازي با برادر كوچك خود كه عنوان كرده بود مي‌خواهم روح شوم و ببينم بابا و مامان راجع به من چه مي‌گويند روز سه‌شنبه هفته گذشته وقتي خودش و برادر 6 ساله‌اش را در خانه ديد تصميم گرفت همانند سريال مورد علاقه‌اش (سريال پنج كيلومتر تا بهشت) تبديل به يك روح شود و به مكان‌هاي مورد علاقه‌اش سر بزند غافل از اينكه بازي او سرنوشت شومي به دنبال داشت و در نهايت با روسري خود را خفه كرد كه بر اثر اين حادثه دچار مرگ مغزي شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
1
10
بنظر من سازندگان این سریال باید دیه تمام و کمال این کودک را به خانواده اش پرداخت کنند تا بفهمند هر آشغالی را بعنوان سریال تلویزیونی نباید به خانواده هایی که تنها رسانه شان رسانه ای بنام رسانه ملی است تحویل داد.
پاسخ ها
N.P
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
شما هم چه دل خجسته ای داریا
یه بیننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
1
0
من اگر جای پدر و مادر این کودک بودم صد در صد از عوامل این سریال و دست اندکاران صداوسیما شکایت میکردم حداقل باید برا چنین سریال هایی گروه سنی تعریف کنن و بدونن باید توی چه ساعتی پخش کنن تا اتفاق های ناگواری مشابه این نیفته!!
من که خیلی متاسف شدم!
نظرات بینندگان