arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶

توفان های توییتری از جنس ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا مجددا ناامیدی خود را نسبت به تحقیقات مربوط به روابط ادعا شده میان اعضای کمپینش با مقامات دولت روسیه ابراز کرد و در توئیتر گفت حقایق درباره ارتباط با روسیه از سوی رقیب دموکراتش تعریف می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری آسوشیتدپرس : دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یکی از پنج توئیتی که یکشنبه صبح منتشر کرد، گفت: کاری بکنید.

این توئیت‌های ترامپ به دنبال گزارش روز جمعه سی‌ان‌ان منتشر شد که در آن یکی از هیات منصفه‌های فدرال در واشنگتن اتهامات اولیه مطرح شده توسط رابرت مولر، مستشار ویژه در یک تحقیقات کیفری درباره روابط با روسیه را تایید کرد.
 
این در حالی است که تای کوب، یکی از اعضای تیم حقوقی ترامپ گفت: رئیس‌جمهور به این گزارش سی‌ان‌ان اشاره‌ای نداشته است.
 
وی افزود: برخلاف آنچه که بسیاری گمان می‌کنند این اظهارات رئیس‌جمهور با فعالیت مستشار ویژه که ترامپ به همکاری خود با او ادامه می‌دهد، هیچ ارتباطی ندارد.
 
ترامپ و کاخ سفید تاکید دارند که هیچ تبانی میان کمپین انتخاباتی وی و روسیه وجود ندارد. هر دو انگشت اتهام را به طرف کلینتون گرفته و تاکید کرده‌اند که داستان واقعی تبانی با روسیه، فروش اورانیوم به مسکو در زمانی است که هیلاری کلینتون مسئولیت وزارت امور خارجه را برعهده داشت.
 
آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیدند که روسیه به نفع ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری مداخله کرده است؛ نتیجه‌ای که ترامپ به هیچ وجه آن را قبول ندارد. مولر و کنگره در حال بررسی ادعای روابط موجود میان کمپین ترامپ با روسیه هستند.
 
ترامپ در این توئیت‌ها به این حقیقت اشاره کرد که کمپین انتخاباتی کلینتون بودجه تحقیقات سیاسی درخصوص وی را تامین کرده که نهایتا منجر به به وجود آمدن پرونده‌ای از اتهامات درباره روابطش با روسیه شده است.
 
وی همچنین به فروش اورانیوم، ده‌ها هزار ایمیلی که کلینتون در زمانی که وزیر امور خارجه بود از طریق یک سرور شخصی پاک کرد و تصمیم جیمز کومی، مدیر سابق اف‌بی‌آی برای عدم وارد کردن اتهامات کیفری به کلینتون به خاطر سوءمدیریت اطلاعات محرمانه اشاره کرد.
 
ترامپ در این توئیت‌ها گفت: آنها در عوض به دنبال توطئه جعلی ترامپ – روسیه هستند که وجود ندارد. دموکرات‌ها از این وضعیت بد شکار جادوگر برای سیاست‌های شیطانی استفاده می‌کنند اما در حال حاضر جمهوری‌خواهان بیشتر از هر زمان دیگری در حال مبارزه با آن هستند. جرائم بسیاری توسط دموکرات‌ها و کلینتون صورت گرفته و در حال حاضر حقایق تعریف می‌شوند. کاری بکنید.
 
ترامپ در توئیتی دیگر گفت: ظهور مجدد نام روسیه در این بحث اتفاقی نیست. کل صحبت‌ها درباره روسیه آن هم در حالی که جمهوری‌خواهان نهایت تلاش خود را برای انجام اصلاحات تاریخی و کاهش مالیات انجام می‌دهند،‌ اتفاقی نیست.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ترامپ ، توییتر
نظرات بینندگان