arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

تهران امروز: کم نیستند کسانی که سر در آخور جریان انحرافی دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 روزنامه تهران امروز در یادداشتی با عنوان «اتحاد شوم!» نوشت:

* بسیاری از عناصر جریان انحرافی راهنمای راست می‌زنند اما انحراف به چپ می‌روند. کم نیستند کسانی که سر در آخور جریان انحرافی دارند اما به مصداق آن دزدی که جیب کسی را زده بود و فریاد می‌زد آی دزد، آی دزد، فریاد مخالفت با جریان انحرافی سر می‌دهند.

*نکته ای دیگر پیچیدگی جریان انحرافی نسبت به جریان فتنه است، چه اکنون همه دست‌اندرکاران جریان فتنه از ریز و درشت برای مردم شناخته شده‌اند اما در رسانه‌ها کمتر به اسم و عنوان شخصی برمی‌خوریم که بازیگردان یا بازیگر جریان فتنه باشد.

* درهم‌تافتگی و گره‌خوردن سرنوشت جریان فتنه و جریان انحرافی از مشترکات این دو جریان این است که هر دو ولایت فقیه را قبول ندارند. هر دو جریان درصددند تا از طریق یک انتخابات مخدوش، یاران خود را به داخل مجلس بفرستند تا سنگر بعدی که ریاست جمهوری باشد را بتوانند فتح کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
0
اهداف و عملکردهای مشترک و ادبیات تخریبی و اهانت آمیز و سراسر اتهام آمیز ملاک و محک بسیار آشکاری است برای سنجش، هر چند هر از گاهی در به چنگ آوردن غنائم ترور شخصیتی اشخاص به منازعه رو بیاورند.
فرهاد
|
GERMANY
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
0
روزنامه تهران امروز با درج چنین یادداشت هایی دارد خاک در چشم مردم می پاشد.
می گویند اگر می خواهی دروغی را به مردم غالب کنی آن را همراه یک خبر راست بگو. حالا باید دید تهران امروز با مخلوط کردن جریان های معروف به فتنه و انحراف، که هیچ سنخیتی با هم ندارند، قصد لاپوشانی کدام را دارد؟
نظرات بینندگان