arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

نتایج بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا / در شب توقف یوونتوس و بارسلونا و اتلتیکو ، رم در خانه چلسی را تحقیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب با برگزاری 16 دیدار آغاز شد. صعود برخی از تیم ها در این شب مشخص شد و تیم های دیگری مجبور به خداحافظی زود هنگام از این بازی ها شدند.

در مهمترین بازی سه شنبه شب رم میزبان چلسی بود و توانست با سه گل پیروز شود.
 
تیم ایتالیایی در دقیقه نخست توسط استفان الشعراوی به گل رسید. این بازیکن دوباره در دقیقه 36 برای تیمش گلزنی کرد. میزبان در نیمه دوم نیز دروازه چلسی را باز کرد . دیگو پروتی گل سوم رم را به ثمر رساند.
 
در دیگر بازی این گروه اتلتیکومادرید برابر قره باغ قرار گرفت و در واندا متروپولیتانو یک بر یک مساوی کرد.
 
اتلتیکو میزبان از شروع بازی تهاجمی کار کرد و می خواست در دقایق نخست دروازه حریفش را باز کند اما این اتفاق نیفتاد. با گذشت زمان این فشار کمتر شد و تلاش های شاگردان دیگو پابلو سیمئونه بی ثمر بود. ضربات قرمز و سفیدپوشان به گل تبدیل نشد. در شرایطی که اتلتیکو فرصت های گلزنی داشت قره باغ توانست گل نخست بازی را به نام خود ثبت کند. این تیم در دقیقه 40 توسط میچل به گل رسید و نیمه اول با پیروزی مهمان تمام شد.
 
در نیمه دوم اتلتیکو باز هم بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد اما از موقعیت ها بهره نمی برد. با این حال بهترین فرصت تا دقیقه 55 به قره باغ رسید و بازیکن اتلتیکو مانع از باز شدن دروازه شان شد. دقایقی بعد توماس با یک شوت سرکش بازی را به تساوی رساند. در دقیقه 59 پدرو انریکه به علت دریافت کارت قرمز از بازی اخراج و قره باغ 10 نفره شد. حملات میزبان بیشتر شد اما بی تاثیر بودند.
 
در دقایق پایانی ساویچ نیز کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد. در لحظات پایانی اتلتیکو می توانست پیروز بازی شود اما توپ از خط دروازه عبور نکرد. روخی بلانکو با این تساوی صعودش به مرحله بعد سخت تر از گذشته شد.
 
در گروه A  منچستریونایتد با پیروزی دو بر صفر برابر بنفیکا توانست صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند و تیم پرتغالی با چهار شکست پیاپی از این بازی ها حذف شد.
 
در دیگر بازی بازل دو بر یک مغلوب زسکا مسکو شد و دو تیم در امتیاز 6 به تساوی رسیدند.
بایرن با شکست سلتیک در گروه B توانست صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کند. گل نخست این تیم را کومان در دقیقه 22 به ثمر رساند و خاویر مارتینس دیگر گل تیم آلمانی را به نام خود ثبت کرد.
 
در دیگر دیدار این گروه پاری سن ژرمن به راحتی اندرلخت را شکست داد و با پنج گل پیروز شد. تیم پاریسی نیز صعودش به مرحله بعد قطعی شد. نیمار، وراتی و کورزوا (سه گل) گل های پاری سن ژرمن را به ثمر رساندند.
 
بارسلونا در گروه D  برابر المپیاکوس قرار گرفت و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
همچنین دیدار تیم های اسپورتینگ و  یوونتوس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 
نتایج سه شنبه شب

گروه A
بازل 1 زسکا مسکو 2
منچستریونایتد 2  بنفیکا 0
 
گروه B
سلتیک 1  بایرن مونیخ 2
پاری سن ژرمن 5 اندرلخت 0
 
گروه C
اتلتیکومادرید 1 قره باغ 1
رم 3 چلسی 0
 
گروه D
المپیاکوس 0  بارسلونا 0
اسپورتینگ لیسبون 1  یوونتوس 1
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان