arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

سانسور سخنان وزیر اطلاعات در روزنامه دولت

حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دیروز (15 شهریور ماه) مهمان و سخنران دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم، بود که در سخنرانی خود به بیان مسائل مهمی درباره جریان انحرافی، پیوند با فتنه و مسائل پیش روی انتخابات مجلس پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات  دیروز (15 شهریور ماه) مهمان و سخنران دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم، بود که در سخنرانی خود به بیان مسائل مهمی درباره جریان انحرافی، پیوند با فتنه و مسائل پیش روی انتخابات مجلس پرداخت.

به گزارش مشرق، سخنان مهم وزیر اطلاعات درباره جریان انحرافی و اهداف پشت پرده آن و همچنین تلاش این گروه برای دست اندازی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مقابله دستگاه امنیتی کشور با این گروه، در رسانه های مختلف داخلی و خارجی انعکاس گسترده ای داشت.

امروز صبح اکثر روزنامه های کشور، بخشی از اخبار دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم را، به سخنان مهم وزیر اطلاعات درباره جریان انحرافی و انتخابات آتی کشور اختصاص داده و برخی نیز این سخنان را در تیتر یک خود درج کردند.

اما روزنامه ایران که همواره نفی کننده وجود جریان انحرافی در کنار دولت است در اقدامی سوال برانگیز تنها به انتشار چند پاراگراف کوتاه از سخنان وزیر محترم اطلاعات پرداخت و قسمت های مهم گفتار وی درباره انتخابات را به دلیل وجود تحلیل مصلحی نسبت به جریان انحرافی و فتنه حذف کرد.

جای تامل است که چرا روزنامه ایران که همواره پیگیر موضوعات مربوط به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، چطور از انتشار افشاگری های بالاترین مقام اطلاعاتی کشور درباره انتخابات آینده مجلس، چشم پوشی می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی مشرق ضمن انتشار مجدد سخنان مهم وزیر اطلاعات در اجلاس خبرگان، بخش های منتشر شده سخنان حجت الاسلام مصلحی در روزنامه ایران را نیز منتشر و قضاوت را درباره عمدی یا غیر عمدی بودن انتشار جهت دار بخشی از سخنان وزیر اطلاعات به خوانندگان واگذار می کند.
 
انتشار ناقص سخنان وزیر اطلاعات در روزنامه ایران
نظرات بینندگان