arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

شعار نویسی پسر عاشق پیشه روی دیوار مدرسه دخترانه آبادان + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پسر نوجوان برای ثابت کردن علاقه اش به دختر دانش آموز با شعار نویسی روی دیوار مدرسه اقدام به بدنام کردن همکلاسی دختر مورد علاقه اش کرد.

شعار نویسی پسر عاشق پیشه روی دیوار مدرسه دخترانه آبادان + عکس

به گزارش رکنا، چند روز قبل ماموران پلیس آبادان با توجه به شعار نویسی روی در و دیوار یک مدرسه دخترانه در آبادان تیمی از ماموران پلیس و نیروهای حوزه بسیج بقیه الله آبادان برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 3 صبح روز گذشته ماموران گشت حوزه بقیه الله در منطقه کوی کارگر با پسر نوجوانی که سوار بر دوچرخه در حال نوشتن شعار روی دیوار مدرسه دخترانه فارابی بود را شناسایی کردند.

خیلی زود پسر نوجوان که علی نام دارد دستگیر شد و در اختیار ماموران پلیس آبادا قرار گرفت.

علی 16 ساله که راهی جز اعتراف نداشت گفت: چندی قبل با دختر 14 ساله ای به نام یاسمن دوست شدم و بعد از آن متوجه شدم وی با یکی از همکلاسی هایش اختلاف پیدا کرده است و دختر مورد علاقه ام از من خواست برای ثابت کردن علاقه ام به او اسم همکلاسی و شماره تلفنش را روی دیوار مدرسه بنویسم.

وی افزود: به خاطر علاقه ای که به یاسمن داشتم تصمیم گرفتم نقشه ای را که داشت اجرا کنم و روی دیوار مدرسه اقدام به شعار نویسی کردم که دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، پسر نوجوان پس از دادن تعهد در برابر خانواده اش به پلیس آزاد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظرات بینندگان