arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

دستورالعمل جديد صداوسیما: مجريان از نام كوچك يكديگر استفاده نكنند!

نخستين نشست مدير شبکه يک سيما درباره امور مجريان شبکه، با حضور رضا مصداقي بهاري مدير امور مجريان شبکه يک سيما و جمعي از مجري هاي شبکه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخستين نشست مدير شبکه يک سيما درباره امور مجريان شبکه، با حضور رضا مصداقي بهاري مدير امور مجريان شبکه يک سيما و جمعي از مجري هاي شبکه برگزار شد.

به گزارش انتخاب، در اين نشست، مهدي فرجي مدير شبکه با بيان اينکه با تمهيد معاون سيما، امور مجريان سيما به مديريت رضا پورحسين راه اندازي شده و دستور افتتاح اين امور به شبکه هاي سيما ابلاغ شده است، گفت: در شبکه يک سيما نيز واحد امور مجريان به مديريت آقاي رضا مصداقي بهاري، مدير پخش شبکه آغاز به کار کرده و قرار است تمامي امور مربوط به مجريان شبکه يک سيما، در اين واحد بررسي، رسيدگي و انجام شود.

وي ادامه داد: بر اساس اين تصميم، دسته بندي مجريان و تعريف شرح وظايف مجريان و اختيارات آنها بايد در اين امور تعريف شود و حضور افرادي ديگر چون تهيه کننده، بازيگر، ورزشکاران و ... به عنوان مجري در برنامه هاي تلويزيوني ممنوع است.

فرجي با بيان اينکه اعلام سوابق و تجربيات کاري مجريان به اين امور الزامي است، خاطرنشان کرد: پس از اين فعاليت مجريان هر شبکه در شبکه هاي ديگر ممنوع خواهد بود. همچنين به منظور ارتقاي سطح کيفي مجريان شبکه و افزايش مهارت و کارآيي آنها، اداره کل آموزش سيما اقدام به برگزاري کلاس هاي اجرا کرده که شرکت مجري هاي شبکه در اين کلاس ها الزامي است.

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد، پرهيز از اغراق و غلو درباره ميهمانان و موضوع برنامه، عدم تقاضاي وقت اضافي در برنامه زنده توسط مجري، عدم خطاب مهمانان و عوامل برنامه با نام کوچک و الفاظ خودماني، رعايت استانداردها و دوري از سوگيري در برنامه و همچنين پوشش مناسب مجريان از جمله نکاتي بود که مدير شبکه يک در اين نشست متذکر شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
1
3
خالی بندی ودروغ آزاده هنوز ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
5
میشه بگن پس ما برای چی اسم اصلا رو خودمون میذاریم .پس از این به بعد زحمت نکشیم و همدیگروو با کلماتی چون اوی ، آهای، تو ، ... صدا کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
4
آخه تنها مشکل صدا وسیما همینه بقیه مواردش عیب و ایرادی نداره که بخوان رفع کنند!!!!!!
نظرات بینندگان