arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

واکنش "فتاح" به قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های جدید آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستگاه دیپلماسی خواست تا به موضوع قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران رسیدگی کند.

به گزارش انتخاب، پرویز فتاح درباره قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های جدید آمریکا اظهار کرد: ما هم دیشب از طریق رسانه‌ها از این موضوع مطلع شدیم و متعجب هستیم.

واکنش

وی افزود: آنها نگفته‌اند به چه علت در لیست تحریم‌ها قرار گرفته‌ام. برای ما غیرمنتظره بود.

فتاح ادامه داد: ما کار خیریه انجام می‌دهیم و به نیازمندان رسیدگی می‌کنیم و در فضاهای نظامی حضور نداریم اما به هر حال این موضوع نشان می‌دهد آنها از اساس با کار ما مخالف هستند؛ حتی با همین کار خیریه هم مخالفند. بنده چه کرده‌ام و کجا رفته‌ام که اسمم در لیست تحریم‌های جدید قرار گرفته است؟.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ما در انجام امورمان مصمم‌تر شدیم، گفت: امام(ره) به ما آموخت "اگر دشمن مخالفت کرد بدانید راهتان درست است اما اگر از شما تعریف کرد ایرادی در کارتان وجود دارد". مشمول این فرمایش امام قرار گرفتیم که نشان می‌دهد مسیر ما درست و به نفع مردم، نظام و انقلاب است و باید جدی‌تر به مردم رسیدگی کنیم.

فتاح از دستگاه دیپلماسی درخواست کرد تا به این موضوع رسیدگی کنند و اظهار کرد: به چه دلیل باید مقامی که چند سال است کار خدماتی و حمایتی می‌کند مورد تحریم قرار بگیرد؟. این اتفاق به استناد کدام بند قانونی در شورای عالی امنیت یا عرف دیپلماسی دنیا صورت گرفته است؟

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان