arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

جوابیه دانشگاه آزاد به گلایه خواننده "انتخاب"

دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر اساس ضوابط و مقررات و دستورالعمل ها، در جهت حداکثر رفاه و حل مشکلات دانشجویان تلاش می نماید و برای رفع مشکل این دانشجوی عزیز نیز نهایت مساعدت انجام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از درج متنی که به نقل از یکی از خوانندگان "انتخاب" در ج شد، مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال جوابیه ای آورده است:

بسمه تعالي
جناب آقای مصطفی فقیهی
مدیر مسوول محترم سایت انتخاب

با سلام و احترام
با حمد و سپاس به درگاه ایزد متعال و توفیقات روزافزون با عنایت به درج مطلبی با کد خبر 37432 تحت عنوان " دانشگاه آزاد: اگر بمیری، شهریه نمی گیریم!" به نقل از یک دانشجوی رشته مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی در مورخ 16/6/90 در آن سایت خبری خواهشمند است دستور فرمایید توضیحات مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی جهت تنویر افکار عمومی و مخاطبان ارجمند آن سایت درج گردد:

1 ـ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همواره به خدمت رسانی صادقانه و مناسب به دانشجویان، مراجعین و ارباب رجوع تأکید نموده اند و در این راستا برای ارتقای سطح رضایت مندی بخشنامه های لازم را صادر کرده اند و از خدمت به مردم به عنوان بهترین عبادت ها یاد کرده اند.

این دانشجوی عزیز که واحد دانشگاهی خود و مسوول آموزش مورد نظر را مشخص نکرده اند با اعلام به مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی زمینه برخورد قاطعانه دانشگاه با فرد متخلف را فراهم سازد.

2 ـ دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر اساس ضوابط و مقررات و دستورالعمل ها، در جهت حداکثر رفاه و حل مشکلات دانشجویان تلاش می نماید و برای رفع مشکل این دانشجوی عزیز نیز نهایت مساعدت انجام خواهد شد.

3 ـ از آن سایت خبری محترم انتظار می رود، در مجموعه ای که با بیش از 400 واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی به عنوان بزرگ ترین مجموعه آموزش عالی جهان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کند، رفتار ناصحیح یک فرد را در یک واحد به کل مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی نسبت ندهند و در راستای وحدت و همدلی و تحکیم منافع ملی بیش از پیش تلاش نمایند.

مرکز اطلاع رسانی
دانشگاه آزاد اسلامی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
3
با سلام و تشکر از سایت اتتخاب به خاطر انعکاس مشکل اینجانب
از مسئول مرکز اطلاع رسانی دانشگاه تقاضا دارم بندی از آئین نامه دانشگاه آزاد را که به موجب آن من قادر به حل مشکلم میباشم را اعلام کنند تا نه من بلکه تمام کسانی که به چنین مشکلی بر میخورند با استناد به آن مشکل خود را مرتفع سازند
بنده قصد تخریب مسئول دانشگاه و یا سیاه نمایی را ندارم و هرگز فردی که از نظر شما خاطی و از نظر من مجری قوانین مصوب دانشگاه است را معرفی نخواهم کرد زیرا هدف من از نوشتن این نامه تخریب چهره مسئولان دانشگاه مربوطه نبوده و نیست
مطمئنا بسیار هستند کسانی که به علل مختلف قادر به پرداخت شهریه های سنگین دانشگاه نیستند و من به نمایندگی از این قشر از شما تقاضا دارم حل مشکل افرادی چون بنده را قانونمند و مصوب فرمایید تا بتوانیم با استناد به آن قانون مشکل خود را در داخل دانشگاه مربوطه و نه مراجعه به نهادی بالاتر حل کنیم
با تشکر
اناالحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
1
دانشجویان دانشگاه آزاد دغدغه درس و امتحان ندارند بلکه تنها دغدغه آنها چگونگی تأمین شهریه آخر ترم است مخوصاً دوره های تکمیلی . دانشگاه آزاد واقعاً به فرزندان این ملت ظلم می نماید .
چند وقت پیش که یکی از دوستان بنده اعتراض نموده بود گفته بودند می خواستی دانشگاه آزاد شرکت نکنی .واقعاً این شد جواب خود شما قضاوت نمایید .
( انتخاب لطفاً درج کن ) .
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی- واحد قائمشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
1
بسمه تعالي
1- کیفت مهم است نه کمیت جناب بزرگترین در جهان.
2- رفتار زننده مسئولان این دانشگاه نه محدود است و نه معدود. این جانب شخصا برخورد نامناسب و توهین آمیز را تجربه کردم. متاسفانه امثال جناب ..... در داشگاه مذکور کم نبوده و کم برخورد توهین آمیز نداشته. در موردی .... یکی از داشجویان را تهدید به سیلی در محوطه داشگاه کرده. (بنده میلی به اشاره به افراد حتی بصورت کد دار هم نداشته صرفا: "این دانشجوی عزیز که واحد دانشگاهی خود و مسوول آموزش مورد نظر را مشخص نکرده اند با اعلام به مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی زمینه برخورد قاطعانه دانشگاه با فرد متخلف را فراهم سازد."
3- امید است که این مسئول (قطعا دلسوز و پاسخگو) تنها در عرصه رسانه قصد بری کردن این دانشگاه وزین را نداشته باشد و در عرصه عمل همان که می داند.
4-با رعایت انصاف: این دانشگاه قطعا خدمات گسترده ای چه از نظر علمی و چه از نظر اجتماعی به کشور ارائه کرده و با ایجاد مراکز آموزشی در دورترین نقاط نه تنها موجب رشد علم که توسعه اقتصادی, فرهنگی و اجتماعی را برای مردم ساکن هم در بر داشته.
نظرات بینندگان