arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶

امام جمعه اصفهان: هیچگاه در کار مدیران استان، کارشکنی نکرده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه حفظ و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم برای من اصل است، تصریح کرد: در این راستا به سلیقه ها و گرایش های سیاسی کاری ندارم و معتقدم سلیقه ها باید در جای خود قرار داشته باشند و با این رویکرد هیچگاه با مدیران مخالفت نکرده یا در کار آنها کارشکنی نکرده ام.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز پنجشنبه در دیدار وزیر کشور ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، افزود: نیروهای وابسته به جریان های سیاسی راست و چپ برای من فرقی ندارند و آنچه برایم مهم است، پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم است.

وی با تقدیر از زحمات دولتمران، گفت: انتقادهایی هم هست اما انتقادها نباید به دشمنی با دولت تلقی شود زیرا هدف ما این است که شهرها و استان ها بخوبی اداره شوند تا نظام جمهوری اسلامی برای دیگر کشورها الگو قرار گیرد.

امام جمعه اصفهان با تقدیر از خدمات رسول زرگرپور طی چهار سال تصدی استانداری اصفهان افزود: زرگرپور در این مدت، حداقل المقدور برای توسعه استان کار کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: مقدورات دولت نیز در چهارسال گذشته ضعیف بود و برنامه های زرگرپور استاندار سابق اصفهان بخصوص در زمینه حل مشکل آب، اجرایی نشد.

وی در عین حال تصریح کرد: البته ایشان مقصر نیست و مقدورات به حدی بود که ایشان نتوانستند همه برنامه های خود را محقق کند.

امام جمعه اصفهان مهمترین مشکل استان اصفهان را کمبود آب بیان کرد و افزود: چنانچه دولت به این موضوع توجه ویژه نداشته باشد، مشکل کمبود آب اصفهان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم آقای مهرعلیزاده با کمک دولت بتواند با تامین بودجه های مورد نیاز، مشکلات اصفهان بویژه مشکل کمبود آب را حل و فصل کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه دولت باید توجه بیشتری به مشکلات استان اصفهان و کمک به استاندار جدید برای حل این مشکلات داشته باشد، افزود: استان اصفهان بیشترین مالیات را پرداخت می کند و تاثیرگذارترین استان کشور در زمینه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است اما در زمینه تخصیص اعتبار از جایگاه مناسبی برخوردار نیست.

رحمانی فضلی وزیر کشور صبح پنجشنبه به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان وارد فرودگاه بین المللی این شهر شد و مورد استقبال مسئولان استان اصفهان قرار گرفت.

مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان و تکریم رسول زرگرپور استاندار سابق این استان امروز ( پنجشنبه ) با حضور وزیر کشور در اصفهان برگزار می شود.

هیات دولت روز یکشنبه (7 آبان 1396) محسن مهر علیزاده معاون رئیس جمهور اسبق و رئیس سازمان وقت تربیت بدنی و استاندار اسبق خراسان را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.

پیش از این، ' رسول زرگرپور ' از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.

نظرات بینندگان