arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

"جریان انحرافی و حجتیه، خرید رای را آغاز كرده"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید احمد رضا دستغیب نماینده شیراز در مجلس و عضو كمیسیون صنایع و معادن گفت : جریان انحرافی خریدن رای مردم را آغاز كرده است .

به گزارش انتخاب، اهم اظهارات دستغیب در گفت و گو با روزنامه مرم سالاری بدین شرح است :

• یك هشدار جدی به همه مسوولان، فعالان سیاسی، ناظران و دست اندركاران انتخابات می دهم و اعلام می كنم كه اكنون جریان انحرافی شروع به ریخت و پاش های انتخاباتی كرده و آقایان خریدن رای را در حوزه های انتخابیه از هم اكنون آغاز كرده اند.

• گزارش های زیادی در این زمینه به من رسیده است. آقایان بن كتاب، وام كم بهره و حتی پول نقد می دهند و این یك زنگ خطر بزرگ است. به همین دلیل تاكید دارم كه دستگاه های نظارت برانتخابات مراقبت كنند كه جریان انحرافی با اتصال به منابع ثروت و قدرت، به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نكنند، زیرا ورود جریان انحرافی به مجلس در این شرایط نه تنها خطری برای انتخابات و فضای سیاسی بلكه خطری برای كل كشور است.

• این جریان انحرافی چند مشخصه دارد. مهمترین مشخصه آنها این است كه هدف برای اینها وسیله را توجیه می كند. یعنی برای رسیدن به قدرت از هر اقدام و هر ریخت و پاشی دریغ نمی كنند و اكنون نیز با خرید آرا قصد دارند وارد انتخابات شوند كه این یك هشدار جدی برای سرنوشت آینده كشور است.

• فعالیت جریان انحرافی به دو جهت مشكل دارد. اول اینكه به افكار و راه و روشی كه امام و مردم پایه گذار آن بودند تا نظام جمهوری اسلامی پایه گذاری و حفظ شود، اعتقادی ندارند. دوم اینكه جریان انحرافی به وسیله پول و خرید آرا و ریخت پاش های انتخاباتی وارد عرصه انتخابات می شوند. البته امكان دارد یادآور شوید كه سوابق ریخت و پاش های انتخاباتی از گذشته وجود داشته است اما هیچ یك از آنها از بیت المال و بودجه دولتی هزینه نكرده اند تا رای مردم را بخرند!

• امروزه جریان انحرافی با دادن پول و هدایا وارد عرصه انتخاباتی می شوند و اكنون نیز در شهرهای مختلف وارد شده اند. الان در شهر شیراز كه حوزه انتخابیه خود من است، در این مورد گزارشهای متعددی دارم كه آقایان با این روش ها وارد عرصه انتخاباتی شده اند. به عقیده من اینها نمی توانند افراد صادق و روراستی باشند، زیرا اینها افراد منحرفی هستند و اكنون نظام نیز این افراد را به عنوان جریان انحرافی می شناسد اما خطرناكتر این است كه انحرافشان را به كل كشور تسری دهند.

• جریان انحرافی را به راحتی می توان شناسایی كرد و برای شناخت آن نیازی به تحقیقات گسترده و تخصصی نیست. اكنون سركرده جریان انحرافی را می توان در دولت معرفی و شناسایی كرد. اما جریان انحرافی شاخصه هایی برای شناسایی دارد. آنها رای واقعی مردم را ملاك حضورشان در انتخابات و عرصه های تصمیم گیری نمی دانند. تبلیغاتشان با انجمن حجتیه است. اینها قایل به این هستند كه برای ظهور امام زمان(عج) نیازی به تشكیل حكومت اسلامی نیست. در شعارهای جریان انحرافی این مساله وجود دارد كه خودشان را متصل و وابسته به امام زمان می دانند و مدعی ارتباط با امام زمان هستند. جریان انحرافی با این ویژگی ها در بسیاری از نهادهای دولتی رخنه كرده و تصمیم دارند انتخابات نهمین دوره مجلس را نیز به نفع خودشان مصادره كنند.

• من از نزدیك شاهد بودم كه از سوی عوامل جریان انحرافی مبالغی بیش از10 میلیون تومان به افراد سرشناس روستا داده می شود. وام های كم بهره با مبالغ بالا داده می شود كه این شیوه ها، شیوه های صحیحی برای رای گرفتن از مردم نیست.

• افرادی كه با این شیوه ها به مجلس راه می یابند، هم به رای مردم خیانت كرده اند و هم دریافتی هایشان از مجلس شورای اسلامی100 درصد حرام و شبهه ناك خواهد بود.

• من می دانم كه عوامل جریان انحرافی افرادی بودند كه در گذشته زندگی ساده ای داشته اند و مطمئن هستم كه این افراد توان پرداخت این مبالغ را از جیب خودشان ندارند. من اطلاع موثق دارم كه این افراد در انتخابات دوره قبل مجلس با وصل شدن به جریان انحرافی، در كلان شهر تهران منازل صدها میلیون تومانی خریده اند. شما مطمئن باشید كه بی ربط نمی گویم و اطلاعات و آمارهای دقیقی در این مورد وجود دارد.

• البته به نظر من مردم در تشخیص این افراد دقت خواهند كرد. حتی اگر افراد جریان انحرافی بتوانند از كانال های نظارتی عبور كنند، مردم به طور كامل این افراد را می شناسند. مردم می دانند كه این افراد در گذشته نزدیك، سطح زندگی های بسیار پایینی داشتند و این سوال برای مردم پیش میآید كه اكنون چه اتفاقی افتاده كه تا بدین اندازه پولدار شده اند. اكنون عوامل جریان انحرافی برای خودشان محافظ استخدام كرده اند و چندین دفتردار دارند و به دفتردارهایشان حقوق های كلان می دهند. این آقایان در تهران خانه های800 میلیون تومانی می خرند. این بذل و بخشش هایی كه عوامل جریان انحرافی در روستاها می كنند، به هیچ عنوان طبیعی نیست و یقین كنید به جریان های بزرگتری در كشورمتصل هستند.

• من قصد دارم این موارد را به شورای محترم نگهبان اعلام كنم و در حال جمعآوری اطلاعات و آمارهای دقیق تری هستم اما شك نكنید كه این تخلفات جریان انحرافی را به دستگاه های مرتبط اعلام خواهم كرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
4
كاكو خيرباشه حالامتوجه شدي؟راستي غارآنجلس چه خبر؟اين سكه هم به نانوانشون نده كه دردسرميشه زمانش مال خيلي وقت پيش هست
رحيم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
4
حالا ، قيمت چند است ؟ با تورم يا بدون تورم ؟ !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
6
تازه داریم می فهمیم که منحرفان و فتنه گران واقعی چه کسانی بودند و در زیر خیمه کی قایم شده بودند!!
فرهاد
|
GERMANY
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
2
آقای دستغیب،
لطفا بفرمایید که وقتی اینها داشتند از هیچ به همه چیز می رسیدند، شما در مجلس چکار می کردید؟
آیا قوانینی که شماها در مجلس به تصویب رساندید، عاملی برای رانت خواری و سوداگری اینها از راه های غیرانسانی و ضدملی نبود؟
وقتی داشتند اموال دولتی را که به تک تک مردم ایران تعلق دارند، به ثمن بخس بین خودشان خصوصی سازی می کردند، صدای شما چرا بلند نشد؟
وقتی بجای دادن مناقصه برای اجرای پروژه های دولتی، قراردادهای غیرقانونی با دوستان و اقوام خود به چند برابر قیمت می بستند، چرا صدایتان درنیامد؟
چرا با استعفای خود از این جنایات ضدملی برائت نجستنید؟
چرا دست به افشاگری نزدید؟ مگر نمی دیدید که دختران ایران به روسپی گری و کودکان ایرانی به کار در سرچهارراه ها مجبور شده اند؟ مگر نمی دیدید که پدر و همسر چشم غیرت را بستند تا دختران و همسرانشان به قیمت از دست دادن شرافت خود نانی به خانه بیاورند... و همه اینها در حالی بود که به قول شما این آقایان داشتند خانه های 800 میلیونی معامله می کردند...
متاسفانه چرب و شیرین دنیا به همه ما و شما خیلی مزه کرده است.
بنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
1
کشتین مارو با این جریان انحرافی

هر چی میشه یا پای اسراییل و امریکا و استکبار جهانی میاد وسط یا این جریان انحرافی مادر مرده

حتی تو اعلام نرخ رشد اقتصادی 0 درصد
نظرات بینندگان