arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶

هشدار رئیس دفتر روحانی به زائران اربعین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند.: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند.

به گزارش انتخاب، محمود واعظی امروز در حاشیه بازدید مرز چذابه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم در شهرهای مختلف خوزستان به صورت خودجوش و با هدف ارائه خدمات به زائران موکب‌های بسیار خوبی برپا کرده‌اند، اظهار داشت: در زمینه مرز چذابه به نسبت سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده است.

هشدار رئیس دفتر روحانی به زائران اربعین

وی با اشاره به فعالیت استاندار خوزستان و سایر مسئولان و نیز برگزاری جلسات ستاد اربعین افزود: مسئولان در زمینه زیرساخت‌های اربعین آنچه که امسال برای پذیرش یک جمعیت بیشتر نیاز بوده را فراهم کرده‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: در حدود 3 هزار نفر به صورت شبانه روز به زائران حسینی خدمت می‌کنند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی تعریض جاده‌ها را از اقدامات مثبت خواند و درباره بازدید از مواکب در چذابه گفت: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند. این اجتماع عظیم فخر اسلام و شیعه هست و تجمع آنان در کربلای معلی نمادی از وحدت، همبستگی و اتحاد جهان اسلام است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان