arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

برنامه "ماه عسل" دفاع مقدس هم مي‌آيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدير گروه اجتماعي شبکه سه سيما درباره‌ي لزوم طرح مطالبات مردمي در برنامه‌هاي گفت‌وگو محور سيما و تاکيد معاونت سيما بر ساخت برنامه‌هاي چالشي در حوزه‌هاي مختلف، گفت:‌ بر اساس تعريف هر شبکه بايد مطالبات يک گروه بيان شود و شبکه سه چون شبکه جوان است بايد مطالبات جوانان را بيان کند.

فضل‌الله شريعت پناهي در گفت‌وگو با ايسنا، ‌بيان کرد: ما نمي‌توانيم يک برنامه داشته باشيم که چندين موضوع در آن مورد بحث قرار گيرد. ‌بلکه هر موضوع از جمله فرهنگي، سياسي و ... را بايد به صورت برنامه‌اي جداگانه بررسي کرد.

وي خاطرنشان کرد: مطالبات مردمي بايد در شبکه يک سيما مطرح شود؛ آنچه که به شبکه سه برمي‌گردد قشر جوان است؛ «مکث» و «شوک» از جمله برنامه‌هايي هستند که مي‌توانند مطالبات جوانان را بيان کنند.

شريعت پناهي در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه آيا در شبکه سه ساخت «نود» علمي را هم در دستور کار داريد؟ بيان کرد: اگر قرار است که مباحث علمي مطرح شود، در زير مجموعه گروه دانش و اقتصاد قرار مي‌گيرد؛ ضمن اينکه شبکه چهار اکنون يک مجله علمي دارد. در شبکه سه هم جاي يک برنامه علمي خالي است.

شريعت پناهي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود نيز درباره برنامه «ماه عسل» شبکه سه که در ماه رمضان روي آنتن رفت، گفت: «ماه عسل» جزو برنامه‌هايي است که شروع آن با احسان عليخاني بوده و فراز و نشيب‌هاي مختلفي هم داشته است، اما به اين نتيجه رسيده‌ايم که هر وقت عليخاني اجراي اين برنامه را بر عهده داشته، برنامه پرمخاطب و جوان‌پسند بوده است.

وي ادامه داد: «ماه عسل» يک پروسه‌ي پنج ماهه داشته و علت اينکه هر روز بهتر مي‌شود نيز مدت زماني است که عوامل براي ساخت آن وقت گذاشتند؛ ‌اجراي احسان عليخاني نيز نسبت به گذشته بهتر شده بود.

مدير گروه اجتماعي شبکه سه افزود: «ماه عسل» به دنبال چهره‌ها و افرادي است که داستان زندگي زيبايي داشته باشند و اصلا به دنبال چهره‌هاي مطرح و مشهور نيست، يکي از علت‌هايي هم که باعث شده اين برنامه مورد اقبال مردم قرار گيرد اين است که افرادي از جنس مردم به برنامه مي‌آيند.

وي اظهار کرد: نياز است که برنامه‌اي مانند «ماه عسل» با عناوين ديگري در ايام دفاع مقدس، دهه فجر،‌ نوروز و .. نيز توليد شود و فقط محدود به رمضان نباشد.

شريعت پناهي ادامه داد: ما به دنبال اين هستيم که «ماه عسل» را با نام ديگري و با همين نوع مهمان‌ها براي نوروز ۹۱ داشته باشيم.

وي همچنين خاطر نشان کرد: در برنامه‌هاي آينده گروه اجتماعي شبکه به اميد، شادي و نشاط بيشتر خواهيم پرداخت و سعي مي‌کنيم در اعياد، ولادت‌ها و ... برنامه‌هاي يکنواخت و تکراري نداشته باشيم و روي بياوريم به سمت برنامه‌هايي که طنز، ‌نمايشي و ... و به نوعي شاد و متنوع باشند؛ ‌در واقع اين قضيه يکي از ماموريت‌هاي گروه اجتماعي شبکه سه خواهد بود.
نظرات بینندگان