arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

استيلي: مشكل اصلي پرسپوليس دير رسيدن ملي‌پوشان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي‌هاي كه هواداران خوب تيم را حمايت كرده‌اند، ما هم نتيجه گرفته‌ايم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، حميد استيلي در نشست خبري ‌بيش از ديدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن حريف قابل احترامي است و بازيكنان كادر فني خوبي دارد. ما نيز در تعطيلات ليگ بر روي بدن بازيكنان و مسائل فني تمرين كرده‌ايم اما مشكل اصلي ما دير رسيدن بازيكنان ملي‌پوش است. آنها امروز صبح به ما ملحق شده‌اند درحالي كه شب گذشته در هواي شرجي و گرم قطر بازي كرده‌اند.

استيلي در مورد مصدومان پرسپوليس گفت:‌ مهرداد اولادي و هادي نوروزي به دليل مصدوميت غايب هستند حتي نورمحمدي را شايد فردا با دست آتل‌ بسته به ميدان بفرستيم زيرا اين بازيكن در اردوي مشهد مصدوم شد. ما از سازمان ليگ خواستيم به دليل حضور ملي‌پوشان در قطر بازي با ذوب‌آهن را يك روز ديرتر برگزار كنند، اما با اين درخواست موافقت نشد حتي به دليل آنكه ساعت 12 شب به تهران پرواز داريم از سازمان ليگ خواستيم كه يك ساعت مسابقه ديرتر انجام شود كه اين را هم قبول نكردند. ما هم چون قانون است احترام مي‌گذاريم و تبعيت مي‌كنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه هدف اين تيم در ليگ برتر چيست، گفت: ما در هر سه جام ليگ برتر، حذفي و ليگ قهرمانان آسيا مدعي هستيم و هدف ما قهرماني است البته در هفته‌هاي اول امتيازهايي را از دست داديم كه به مرور بهتر شديم. در هفته‌‌هاي اخير با حمايت هواداران كه از دقيقه يك تا 90 ما را حمايت كردند خوب نتيجه گرفتيم.

استيلي در مورد اينكه به دليل در پيش بودن دربي سرخابي از بازيكنان دو اخطاره خود در ديدار با ذوب‌آهن استفاده مي‌كند يا نه، گفت: ما 3 بازيكن 2 اخطاره داريم كه هركدام را صلاح بدانيم به ميدان مي‌فرستيم. براي ما مهم كسب 3 امتياز فردا است.

وي در مورد اينكه فصل گذشته هواداران پرسپوليس پيش‌بيني شكست اين تيم را برابر ذوب آهن كرده بودند اما در نهايت پرسپوليس 3 بر صفر برنده شد، آيا آن پيروزي رويايي تكرار خواهد شد يا خير، گفت: حال بازي شرايط خاص خودش را دارد و هيچ بازي تكرار نمي‌شود. ذوب‌آهن تيم با شخصيت و مقتدري است اما مي‌خواهيم از اصفهان امتياز بگيريم.

سرمربي پرسپوليس در مورد شعارهايي كه هواداران عليه او در هفته‌هاي اول مي‌دادند، گفت: هواداران سرمايه واقعي باشگاه‌ هستند و هر زماني كه از ما حمايت كردند پيروز شديم. در مسابقات اخير آنها تا دقيقه 90 از ما حمايت كردند، من هرچه دارم از هواداران است چه در زماني كه بازي مي‌كردم و چه اكنون كه سرمربي هستم. من از آنها مي‌خواهم همواره حامي پرسپوليس باشند و مطمئن باشند كه اين تيم نتيجه مي‌گيرد.

استيلي در مورد غيبت محمود خوردبين در اصفهان و اينكه سرپرست پرسپوليس در ديدار فردا چه كسي است، گفت:‌ خوردبين به دليل ديسك كمر نتوانست به اصفهان بيايد و احتمالا در بيمارستان بستري مي‌شود، دعا مي‌كنيم كه او زودتر به جمع ما باز گردد و در ديدار با ذوب‌‌آهن ما سرپرست نداريم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه حبيب كاشاني به دليل ديسك كمر به اصفهان نيامده، گفت: بله ايشان هم به دليل ديسك كمر نتوانسته به اصفهان بيايد اما با همين كمردرد روز گذشته در تمرين ما حاضر شد و ايشان بهترين امكانات را براي تيم مهيا كرده است. حتي در زماني كه تهيه بليت سفر به مشهد سخت بود ايشان اردوي مناسبي براي ما در مشهد برگزار كرد. اكنون نيز در بهترين هتل اصفهان حضور داريم.
نظرات بینندگان