arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶

تویوتا هایلوکس خشنی که می‌خواهد رقیب فورد رنجر رپتور شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اندکی پس از آنکه فورد تأیید کرد در حال کار بر روی رنجر رپتور است، شاخه استرالیای تویوتا نیز اعلام کرده که نسخه قوی‌تری از پیکاپ محبوب هایلوکس را تولید خواهد کرد.

هایلوکس در استرالیا نسخه‌های اسپرت متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به TRD اشاره کرد اما رئیس فروش و بازاریابی تویوتای استرالیا می‌گوید این نسخه‌ها شاید برای رقابت با رنجر رپتور کافی نباشند.
 
او گفت: به وضوح یک فاصله‌ای وجود دارد. ما نسخه‌ای بالاتر از مدل‌های SR5 و TRD نداریم. زمانی که با بازار پیکاپ ها نگاه می‌کنید، هایلوکس رتبه اول بازار را داشته و من انتظار دارم پایان سال نیز شاهد چنین رتبه‌ای باشیم. این موضوع امکان‌پذیر است و هایلوکس بار دیگر هم از نظر فروش در رتبه اول خواهد بود. 
 
تویوتا هایلوکس خشنی که می‌خواهد رقیب فورد رنجر رپتور شود

مدیر تویوتا ادامه می‌دهد:البته واضح است که تقاضا برای نسخه SR5 یک پله بالاتر است. ما قادر بوده‌ایم این فاصله را با مدل TRD پر کنیم و قطعاً می‌دانیم که در آینده باید تلاشی سخت به منظور پر کردن فاصله و برای اطمینان از ادامه رتبه 1 بودن داشته باشیم.
 
 
اگرچه مدیر تویوتا گفته برنامه‌ای فوری برای تولید چنین مدلی وجود ندارد اما موضوعی کاملاً جالب بوده و قطعاً جذابیت‌هایی برای مشتریان استرالیایی خواهد داشت.
 
چند هفته پیش گفته شد که رنجر رپتور از پیشرانه 2 لیتری توئین توربوی دیزلی استفاده خواهد کرد. اگرچه این پیشرانه به اندازه نسخه 3.5 لیتری توئین توربوی اکوبوست F-150 رپتور هیجان‌انگیز نیست اما برای راضی کردن مشتریان کافی خواهد بود. انتظار می‌رود این پیکاپ از پانل‌های بدنه گیرای جدیدی استفاده کند.
منبع : پدال
نظرات بینندگان