arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار جاده سازی به مرزهای اربعین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در ۲ سال گذشته برای چهاربانده کردن و بهسازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی منتهی به گذرگاههای مرزی مهران، چذابه و شلمچه هزینه شده است.

خیرالله خادمی در پایانه مرزی چذابه افزود: با صرف این اعتبار بخش های مهمی از مسیرهای منتهی به این سه گذرگاه مرزی چهاربانده ، بهسازی و تعریض شده و متعاقب آن ترافیک در این مسیرها روان و کم خطرتر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در اربعین سال ۹۷با تخصیص اعتبار بیشتر همه مسیرهای منتهی به سه گذرگاه شلمچه ، چذابه و مهران را به طور کامل چهاربانده کنیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۷۵کیلومتر از مسیر ۱۱۰کیلومتری اهواز - حمیدیه ، سوسنگرد - بستان - چذابه چهار بانده شده است وعده داد در سال ۹۷ حدود ۳۵کیلومتر باقی مانده چهاربانده خواهد شد.
 
خادمی افزود: هم اکنون تردد زائران اربعین حسینی در مسیر اهواز-چذابه معروف به طریق الحسین(ع) به صورت روان و بدون مساله خاصی صورت می گیرد ولی سیاست وزارت راه و شهرسازی است تا این مسیر که در ایام تردد زائران اربعین حسینی پرترافیک است چهاربانده شود.
 
وی گفت: با وجود مشکلات اعتباری ، جاده ۱۱۰کیلومتری اهواز تا چذابه به صورت چهاربانده تکمیل خواهد شد تا یکی از زیرساخت های اساسی این مسیر به سرانجام کامل برسد.

نظرات بینندگان