arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/چهارشنبه 16 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار چهارشنبه 16 شهریور:

رئیس جمهور پیشین با بیان اینكه آزادی ،استقلال و جمهوری اسلامی شعار اصلی ماست گفت: دانشجو اگر بخواهد الگو وپیشرو باشد باید این خواست تاریخی ملت را در طول تاریخ فراموش نكند.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر اساس ضوابط و مقررات و دستورالعمل ها، در جهت حداکثر رفاه و حل مشکلات دانشجویان تلاش می نماید و برای رفع مشکل این دانشجوی عزیز نیز نهایت مساعدت انجام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هم اکنون 40 هزار میلیارد تومان از محل یارانه‌ها در میان مردم بازتوزیع می‌شود گفت: جا دارد که این میزان تا سه برابر افزایش یابد.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
معاون سازمان فناوری اطلاعات از آغاز به کار رسمی ایمیل ایرانی "ایران دات آی آر" خبر داد و گفت: این سرویس دهنده می تواند بدون هیچگونه محدودیتی به هر تعداد تقاضا برای دریافت پست الکترونیکی پاسخ دهد.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
انتشار اسناد ویکیلیکس در "انتخاب" (5) / متن گفت و گوی کوتاه رییس جمهور ایران و پادشاه عربستان؛
ملک عبدالله گفته است: به نظرم ایرانیان ادم های خوبی نیستند . آنان همواره در حال دروغ گفتن در مورد مقاصدشان هستند!
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
رسول صدرعاملي از فيلمسازان نسل بعد از انقلاب است، روزنامه نگاري كه خبرها و گزارش هايش در روزهاي آغازين انقلاب از نوفل لوشاتو در روزنامه اطلاعات چاپ مي شد و بعد از آن براي بيان دغدغه هايش سينما و تصوير را انتخاب كرد و از ابتدا به سراغ سينماي حرفه‏اي با خط و ربط و ضابطه هاي حرفه‏اي رفت.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
سکوت مسوولان ستاد هدفمندي يارانه ها در مقابل انتشار اخباري درباره «اجراي مرحله دوم قانون هدفمندي يارانه ها از آذرماه سال جاري» و چراغ سبز برخي نمايندگان مجلس به اين موضوع نه تنها بر دامنه ابهام ها افزوده، بلکه شائبه احتمال اجرايي شدن مرحله دوم اين قانون به طور ناگهاني و به سبک آغاز مرحله اول آن را بيش از پيش قوت بخشيده است.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
رابرت بائر با اشاره به نزدیک شدن به دهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر گفت، هنوز سوال‌های بی‌پاسخ زیادی درباره این که چه کسی، چگونه و چرا این حملات را ترتیب داده، مطرح است.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دیروز (15 شهریور ماه) مهمان و سخنران دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم، بود که در سخنرانی خود به بیان مسائل مهمی درباره جریان انحرافی، پیوند با فتنه و مسائل پیش روی انتخابات مجلس پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
علي دايي هنوز هم محبوب ترين فوتباليست ايراني است و اين موضوع را مي توان در كوچه و خيابان به وضوح ديد اما با همه اين احوال انتقادات فراواني نيز به او وارد است كه «بايد» پرسيده شود. گفت وگو با سرمربي فعلي باشگاه راه آهن از طريق حسين قدوسي، مدير روابط عمومي باشگاه ميسر شد و توانستيم پرسش هاي سرويس ورزشي «اعتماد» را از دايي به عنوان پاسخ دريافت كنيم: مصاحبه يي كه علي دايي آن را «خاص» مي داند و چندباري از اين پرسش ها «شكايت» مي كند.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸
کارول بارتز مدیر عامل شرکت اینترنتی یاهو که با مشکلات مالی عمده ای روبرو است روز چهارشنبه برکنار شد و به جای وی تیم مورس به مدیریت امور مالی این شرکت منصوب شده است.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
وی ادامه داد: بعد از گل عقیلی، 3 فرصت خوب گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم و تیمی که گل نمی زند، در نهایت گل می خورد و همین اتفاق برایمان رخ داد. خودمان مسوول این اتفاق هستیم. در 30 دقیقه پایانی به خاطر گرمای هوا بازیکنان دو تیم کمی از نظر بدنی افت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
وكيل‌ مدافع «احمد قابل» از انتقال موكلش از زندان وكيل‌آباد به بيمارستان براي معالجه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۲
تحلیل روز گاردین:
گاردین در گزارشی تحت عنوان "توقف روزنامه ایرانی در میان قیل و قال ها بر سر طنز در مورد احمدی نژاد" و با انتشار تصویر صفحه نخست نشریه "شهروند امروز" نوشت: این تصویر به مانند یک مینیاتور قرن 16 ایرانی می ماند. مردی دانا در سمت راست در حال سخنرانی برای یارانش هست که جلوی او دو زانو نشسته اند و در حال گوش دادن به سخنان او هستند.
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۶
نظرات بینندگان