arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

کار و کاسبی اپل همچنان سکه است / اپل در انتظار یک رکورد جدید در درآمد فصلی این شرکت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اپل همزمان با آغاز فروش آیفون X آمار درآمد چهارمین فصل سال جاری را نیز اعلام کرد. بر اساس این گزارش اپل توانسته است در بین ماه‌های تیر تا شهریور چیزی معادل 52.6 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.
 

به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت اپل نسبت به همین بازه زمانی در سال میلادی گذشته چیزی برابر با 12 درصد افزایش سودآوری داشته است. لازم به ذکر است که بیشترین فروش اپل در بازارهای جهانی انجام شده است و 62 درصد از سودآوری اپل ناشی از فروش محصولات این شرکت در بازارهای جهانی است.
 
بر اساس آماری که از جانب اپل در این زمینه منتشر شده است در این بازه زمانی اپل توانسته است مجموعا 46.67 میلیون دستگاه گوشی آیفون و 10.3 میلیون دستگاه آی‌پد به فروش برساند. وضعیت اپل از فروش سرویس‌های این شرکت نیز امیدوار کننده است و 8.5 میلیارد دلار از سرویس‌های خود درآمد داشته است.

اگر نگاهی به تقویم میلادی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که فرصت‌های مناسبی مانند بلک‌فرایدی و تعطیلات کریسمس نیز در پیش‌روی اپل است تا این موقعیت‌ها را به فال نیک گرفته و افزایش سودآوری بیشتری را در ماه‌های آتی تجربه کند.

با این حساب پیش‌بینی می‌شود در آمد اپل در فصل پایانی سال میلادی 2017 به چیزی حدود 84 تا 87 میلیارد دلار نزدیک شود و از این میزان حاشیه سود 38 درصدی را تصاحب کند.

آیفون 8 و 8 پلاس در کنار اپل واچ 3 و آیفون X نیز در حال حاضر در بازارهای جهانی یکه‌تازی می‌کنند تا اپل سال میلادی جاری را با سودی سرشار به پایان برساند.

منبع : فارنت
نظرات بینندگان