arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰

قذافی: انقلابیون کافر هستند/همچنان در لیبی هستم

قذافي در يك سخنراني ضبط شده كه صبح پنجشنبه شبكه الراي آن را پخش كرد ، بر ضرورت حمله به انقلابيون تاكيد كرد و آن ها را بدون پايگاه مردمي معرفي نمود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قذافي در يك سخنراني ضبط شده كه صبح پنجشنبه شبكه الراي آن را پخش كرد ، بر ضرورت حمله به انقلابيون تاكيد كرد و آن ها را بدون پايگاه مردمي معرفي نمود .

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، معمر قذافي ديكتاتور فراري با انتقاد از رسانه هاي عربي كه خبر فرار وي به نيجريه را پخش كرده بودند، تاكيد كرد كه همچنان در ليبي است و به زودي بر پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو ) و صليبي ها و انقلابيون پيروز خواهد شد.
 
پايگاه خبري ' اليوم السابع ' صبح پنجشنبه در اين خصوص نوشت: قذافي در يك سخنراني ضبط شده كه صبح پنجشنبه شبكه الراي آن را پخش كرد، بر ضرورت حمله به انقلابيون تاكيد كرد و آن ها را بدون پايگاه مردمي معرفي نمود .

قذافي همچون گذشته حمله سختي به انقلابيون ليبي كرده و آن ها را گروهي مزدور و تحت حمايت غرب و صليبي ها دانست و تاكيد نمود كه با مقاومت نيروهاي طرفدارش ، ناتو آن ها را در ميدان نبرد تنها رها خواهد كرد .

وي در پايان انقلابيون را گروهي كافر و دزد دانست كه با وارد شدن به طرابلس به غارت خانه ها و طلاهاي زنان مي پردازند و سعي مي كنند كشور را ويران سازند .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
1
حالا این جمله مد شده است که هر کسی خودش را به خدا می چسباند و می گوید هر کس علیه من حرفی بزند کافر است.
این همان است که قرآن به آن طاغوت می گوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
يه عمر ما اينو گفتيم حالايه چندروزهم اين ننه مرده بگه مي ترسي ازاسلام چيزي كم بشه؟
نظرات بینندگان