arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰

نسخه ايراني لاست با پوريا پورسرخ و فرزاد حسني!

سريال لاست از پر طرفدارترين سريال هاي خارجي سال هاي اخير در ايران بود و بعد از استقبال فراوان به طور قانوني وارد شبكه نمايش خانگي هم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سريال لاست از پر طرفدارترين سريال هاي خارجي سال هاي اخير در ايران بود و بعد از استقبال فراوان به طور قانوني وارد شبكه نمايش خانگي هم شد.

به گزارش انتخاب، سرانجام پس از گذشت مدت ها از پايان سريال لاست تلويزيون تصميمي به ساخت نسخه ايراني آن گرفت.

سريال مسير انحرافي كه از آن به عنوان لاست ايراني نام برده مي شود، قرار است به كارگرداني بهرنگ توفيقي و با فيلمنامه اي از پيمان عباسي به توليد برسد.

تاكنون حضور پوريا پورسرخ، فرزاد حسني، شقايق دهقان، بهنوش بختياري، پرستو صالحي و نيما فلاح در اين سريال قطعي شده. اين سريال بر خلاف نمونه اصلي مضمون كمدي دارد.

اين سريال داستان سقوط يك هواپيماي مسافربري در جزيره اي ناشناخته و اتفاقات پيرامون آن را به تصوير مي كشد. براي توليد اين سريال دكورهايي ساخته شده و طبق شنيده ها از پروژه هاي پرهزينه صدا و سيماست.

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد، تهيه كنندگي سريال را محمد هاشمي اصل بر عهده دارد و در سيزده قسمت براي پخش از شبكه سوم سيما در نوروز 91 آماده مي شود. همچنين در صورت طولاني شدن توليد اين سريال امكان افزايش قسمت ها به 26 قسمت و پخش در زماني غير از نوروز هم وجود دارد. طبق پيش بيني ها اين سريال اواسط پاييز جلوي دوربين مي رود.
   
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
6
هر فیلمی که کپی برداری میکنن خراب میشه
مگه مجبورین؟
فیلم اصلی رو پخش کنید
نظرات بینندگان