arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

ارتش لبنان نیز ادعای طرح ترور سعد الحریری را تکذیب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندهی ارتش لبنان روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ طرحی برای ترور سعد الحریری نخست‌وزیر مستعفی این کشور وجود نداشته است.

ارتش لبنان نیز ادعای طرح ترور سعد الحریری را تکذیب کرد . 


فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه خود افزود: نتیجه تحقیقات و نیز اطلاعات نشان می‌دهد هیچ طرحی برای انجام ترور در کشور وجود نداشته است.

سعد الحریری نخست وزیر مستعفی لبنان روز گذشته (شنبه) در سخنان مربوط به استعفایش که از شبکه عربستانی العربیه پخش می شد، نسبت به ترور خود ابراز نگرانی کرد.

 

پس از اعلام این موضوع از سوی الحریری شبکه العربیه مدعی شد که در روزهای گذشته طرح ترور سعد الحریری در بیروت خنثی شده است.

 

این درحالی است که پس از این ادعا نهاد امنیتی لبنان بلافاصه آن را تکذیب کرد.

 

سرتیپ «عباس ابراهیم» مدیر کل امنیت عمومی لبنان نیز وجود هرگونه اطلاعاتی در خصوص برنامه ریزی برای ترور یکی از شخصیت های سیاسی لبنانی را عاری از صحت دانست.

 

تاکید بالاترین مقام امنیتی لبنان در این خصوص پس از آن صورت می گیرد که اداره امنیت داخلی لبنان روز شنبه (روزگذشته ) اعلام کرد : «آنچه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و تارنماهای خبری درباره خنثی شدن عملیات ترور سعد الحریری نخست وزیر لبنان منتشر شده است، از طرف این اداره نبوده و این نهاد منبع این اخبار نیست و هیچ اطلاعی در این باره ندارد.»

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان