arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰

موافقت لبنان با لغو ويزا براي مسافران ايراني

ويزا براي ورود ايرانيان به لبنان را حذف خواهيم كرد چرا كه ايرانيان نه تنها به عنوان عنصر مهم جهانگردي در لبنان هستند بلكه آنها اساس جهانگردي كشور را تشكيل مي دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هيأت دولت لبنان در جلسه اي بر لغو ويزا براي مسافران ايراني به اين كشور موافقت كرد كه اين امر به زودي قابل اجرا خواهد بود.

به گزارش ايرنا از بيروت، اين مسأله به پيشنهاد 'عدنان منصور' وزير خارجه لبنان در جلسه هيأت دولت مطرح شده بود كه هيأت دولت نيز در جلسه روز گذشته (چهارشنبه) با بحث و بررسي در اين خصوص با لغو ويزاي مسافران ايراني موافقت كرد.

'فادي عبود' وزير جهانگردي لبنان قبل از تشكيل جلسه هيأت دولت در گفت و گو با راديو ' لبنان الحرّ ' در اين خصوص گفته بود: حتما ويزا براي ورود ايرانيان به لبنان را حذف خواهيم كرد چرا كه ايرانيان نه تنها به عنوان عنصر مهم جهانگردي در لبنان هستند بلكه آنها اساس جهانگردي كشور را تشكيل مي دهند.

در اول سال جاري ميلادي ايرانيان بيشترين تعداد جهانگردان در لبنان بودند و بيشتر شهروندان ايراني از راه زميني از سوريه وارد لبنان مي شوند كه با بروز ناآرامي ها در سوريه تعداد سفرهاي توريستي ايرانيان در حال حاضر كاهش يافته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن عزیزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
1
0
به نظر من اگه این کار بشه خیلی خوبه.
اما چرا هنوز ویزا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پس کی می خخواهند ویزا را بردارند؟؟؟؟؟/
ناشناس
|
CANADA
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
0
خوبه
نظرات بینندگان