arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

طلبکاران استقلال کوتاه نمی‌آیند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از طلبکاران باشگاه استقلال تمایلی برای همراهی با این باشگاه ندارند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، باشگاه استقلال به شدت به دنبال تکمیل مدارک خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجوز حرفه‌ای‌گری است. در این رابطه برخی از پیشکسوتان و بازیکنان پیشین استقلال در یکی دو روز گذشته (دوشنبه) با مسوولان این تیم جلساتی را برگزار کردند که بسیاری از این افراد مانند بیک‌زاده حاضر شدند بخش از طلب خود را ببخشند و بخش دیگر را از باشگاه بگیرند اما در این میان برخی دیگر حاضر به این کار نشدند و این مساله شرایط آبی‌ها را پیچیده‌تر کرده است. حتی شنیده شده است که یکی از پیشکسوتان استقلال از مدیریت این باشگاه درخواست سمتی در آکادمی آبی‌پوشان را برای بخشیدن طلب‌هایش داشته است.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که آبی‌های پایتخت فرصت اندکی برای تکمیل مدارک خود دارند و در این میان پرونده پروپییچ هم به مشکلات آبی‌های پایتخت هم ‌اضافه شده و برخی از مدیران این باشگاه هم خود را آماده پرداخت پول به پروپییچ می‌کنند.

به نظر می‌رسد یک اتفاق خاص شاید بتواند مانع حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شود، چرا که طلبکاران این باشگاه خیلی با مسوولان آبی‌های پایتخت اصطلاحا همراهی نمی‌کنند تا شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته باشد. هر چند باید به طلب‌کاران نیز حق داد که مطالبات‌شان را که سال‌ها است وصول نشده طلب کنند اما بهتر است به راه حلی مشترک با باشگاه به‌خاطر هواداران میلیونی استقلال دست یابند.

برچسب ها: استقلال
نظرات بینندگان