arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

قیمت بیت کوین اوج گرفت/ پیش‌بینی رکورد ۱۰۰۰۰ دلار در روزهای اخیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افزایش ارزش بیت کوین در ماه های اخیر رکوردی تاریخی را به ثبت رسانده و به زودی به ۸۰۰۰ دلار می‌رسد. به نظر می‌رسد ارزش این ارز رمزنگاری شده، در روزهای اخیر از ۱۰۰۰۰ دلار نیز عبور کند.

افزایش ارزش بیت کوین در هفته‌های اخیر بسیار بالا رفته است. در ابتدا و بر خلاف تصور از مرز ۶۰۰۰ دلار گذشت و پس از آن، لحظه به لحظه بر ارزش این ارز رمزنگاری شده افزوده شد تا به مرز ۸۰۰۰ دلار رسید.

حال، بازار سرمایه بیت کوین به ۱۲۴ میلیارد دلار رسیده، این در حالی است که کل بازار سرمایه تمامی ارزهای رمزنگاری شده در سطح جهان به ۲۰۰ میلیارد دلار می‌رسد. جالب است بدانید، تام لی، بنیان‌گذار بیت کوین پیش‌بینی کرده بود که در اواسط سال ۲۰۱۸ به مرز ۸۰۰۰ دلار می‌رسد.

ارزش این ارز رمزنگاری شده در اویل سال جاری میلادی کمتر از هزار دلار بود و از ابتدای سال تاکنون، رشد ۷۰۰ درصدی داشته است. لی معتقد است ارزش بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰۰۰ دلار می‌رسد.

با وجود این که تام لی، تا رسیدن به مرز ۲۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ کمی محتاط پیش می‌رود اما کارشناسان سهام معتقدند ارزش بیت کوین تا سال ۲۰۱۸ از مرز ۱۱۰۰۰ دلار عبور می‌کند. وی معتقد است تا پایان سال ۲۰۲۵ ارزش بیت کوین به ۵۰۰۰۰ دلار می‌رسد. اگر که چنین شود، بیت کوین مجدداً با افزایش ۷۰۰ درصدی مواجه می‌شود.

منبع: کلیک

نظرات بینندگان