arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

23 استاندار جابجا شدند/ وزیر کشور: جابجایی‌ها بر مبنای بهره گیری از تجربیات انجام می‌شود

وزیر کشور گفت: تغییر و جابه جایی استانداران در کشور بر مبنای بهره گیری از تجربیات، نظرات و اقدامات جدید آنان در استانهای جدید از سوی دولت انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر کشور گفت: تغییر و جابه جایی استانداران در کشور بر مبنای بهره گیری از تجربیات، نظرات و اقدامات جدید آنان در استانهای جدید از سوی دولت انجام می شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان به ایرنا اظهار داشت: دولت استانداران را بر مبنای شایستگی و اعتقاد به برنامه های خودش انتخاب می کند.

وی بیان کرد: جابه جایی استانداران در دولت دوازدهم به منظور بهره گیری از نظرات و اقدامات آنان در استانهای جدید است.

وی تصریح کرد: به طور معمول استاندارانی که مورد تکریم قرار می گیرند در جاهای دیگری مشغول به خدمت می شوند.

وی خاطر نشان کرد: توقع دولت از استاندارن جدید این است که برنامه هایی را که رئیس جمهوری در قالب برنامه های انتخاباتی و مصوب هیات دولت است را در استانها به ویژه مناطقی که دچار عقب ماندگی های تاریخی هستند را اجرا کنند.

وزیر کشور گفت: سیستان و بلوچستان در چهار سال گذشته شاهد توفیقات بسیار خوبی در حوزه های اجرایی، پروژه ها و سرمایه گذاری ها بوده که توقع است استاندار جدید این برنامه ها را با قوت پیگیری و دنبال کند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: مورد توقع است که استاندار جدید سیستان و بلوچستان مجموعه برنامه هایی را که در چهار سال گذشته انجام شده را با قوت پیگیری کند.

وی ادامه داد: استاندار جدید سیستان و بلوچستان حجم سرمایه گذاری را افزایش دهد و پروژه های گذشته را با قوت هر چه تمام ادامه دهد.

وی افزود: تا کنون 23 استاندار در کشور جا به جا شدند.

وزیر کشور در بدو ورود به زاهدان مورد استقبال استاندار سابق و معاونان استانداری و شماری از مسئولان و فرمانده هان نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان و نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وزیر کشور پس از استقبال در فرودگاه بین المللی زاهدان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با آیت الله عباسعلی سلیمانی دیدار می کند.

شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، علما و سران، بزرگان و معتمدان طوایف شیعه و سنی استان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود، از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به زاهدان است.

با تصویب هیات وزیران و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور دانیال محبی نیا به‌ عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب شد.

دانیال محبی نیا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دبیر هنرستان شهید رجایی بندرعباس بوده و بعد از آن به استخدام وزارت کشور درآمده است در دولت هشتم معاون سیاسی - امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان بود.

وی در دولت سازندگی و اصلاحات در وزارت کشور تا سطح معاون وزیر نیز مسئولیت داشته است.

علی اوسط هاشمی پیش از این سمت استاندار سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.

برچسب ها: وزیر کشور ، استاندار
نظرات بینندگان