arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

جداشدن سر نوزاد در بیمارستان، شایعه یا واقعیت؟

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر جدا شدن سر نوزاد هنگام تولد در بیمارستان ایران این شهرستان را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر جدا شدن سر نوزاد هنگام تولد در بیمارستان ایران این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش انتخاب، مهران امینی فرد سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: مادر حامله ای برای زایمان به بیمارستان ایران منتقل شده بود که پس از معاینات لازم مشخص شد جنین در رحم مادر فوت کرده و از آنجایی که مادر بیماری دیابت دارد اولویت نخست نجات جان وی بود.

وی ادامه داد: وزن نوزاد فوت شده 5/5 کیلو گرم بوده است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر اظهارداشت: در موقع خارج کردن نوزاد از داخل رحم با توجه به جثه سنگین نوزاد در ناحیه گردن او پارگی ایجاد شده بود.

امینی فرد اظهار داشت: نوزاد با جثه درشت مرده از داخل کانال رحم عبور کرده است.
وی افزود: بیمارستان ایران ایرانشهر یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی کشور است به طوری که ماهانه بیش از هزار زایمان در آن انجام می شود.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی و واحدهای زیر مجموعه آن همواره بیماران را تکریم کرده و حقوق آنان را محفوظ نگه می دارند به همین سبب چنانچه از سوی پزشک قصوری هم صورت گرفته باشد بر اساس قانون با آن برخورد می شود.

نظرات بینندگان