arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

دایی: زمان معجزه عصای حضرت موسی گذشته/ فدراسیون فوتبال حق را ملاک عمل قرار دهد نه سفارش بالادستی‌ها

 سرمربی اسبق پرسپولیس و فعلی سایپا می‌گوید اخباری که در چند روز اخیر مبنی بر پرداخت بدهی‌ باشگاه‌ها منتشر شده، صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرمربی اسبق پرسپولیس و فعلی سایپا می‌گوید اخباری که در چند روز اخیر مبنی بر پرداخت بدهی‌ باشگاه‌ها منتشر شده، صحت ندارد.

به گزارش انتخاب، علی دایی درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: همه ما فوتبالی‌ها خوشحال می‌شویم که یک روز مشکلات فوتبال ما حل شود اما متاسفانه برخلاف خبرهایی که می‌شنویم چنین اخباری صحت ندارد و برخی از دستگاه‌های ذی‌ربط با سوءاستفاده از موقعیت‌شان به ناحق و به ضرر طلبکاران، دستوراتی دادند که دوباره بدهی باشگاه‌ها را "ماست‌مالی" کنند. خود من رای قطعی از کمیته استیناف دارم ولی آن‌ها تقاضای تجدید نظرخواهی ویژه کردند. حداقل لازمه تجدید نظرخواهی ویژه، ارائه اسناد و مدارک جدید است.

دایی: زمان معجزه عصای حضرت موسی گذشته/ فدراسیون فوتبال حق را ملاک عمل قرار دهد نه سفارش بالادستی‌ها

او افزود: زمانی که باشگاه‌ها اسناد و مدارک جدیدی ندارند، با استفاده از نامه‌ای مثلا از طرف رییس فدراسیون فوتبال به این رای اعتراض کردند. من می‌دانم در این مدت رییس فدراسیون فوتبال تحت فشار وزیر ورزش بوده تا به مسائل این چند باشگاه سروسامان بدهد و این باعث شد چنین اتفاقاتی بیفتد. کسی به ما زنگ نزد تا راجع به طلب ما صحبت کند. حداقل بالای سه سال است که ما می‌رویم و می‌آییم و از پرسپولیس طلب داریم.

سرمربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه آن‌ها یک سری فکرهای دیگر می‌کنند. ما داریم سر خودمان کلاه می‌گذاریم. آن‌ها در این مدت معجزه کردند؟ من فکر کنم زمان عصای حضرت موسی گذشته است که آن‌ها عصا را بزنند و تمام مشکلات حل شود. آقایان با استفاده از قدرت‌شان که جزو مصادیق بارز سوءاستفاده از موقعیت شغلی است به ضرر طلبکاران کارهایی را انجام می‌دهند.

دایی با بیان این که شکایتش تنها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بوده و به AFC شکایتش را ارجاع نداده گفت: من باید یکسری مسائل را به آقایان گوشزد کنم. درست است که کمیته بدوی صدور مجوزهای حرفه‌ای، مستقل عمل می‌کند و برای AFC گزارش ارسال می‌کند ولی AFC صرفا به گزارش این کمیته بسنده نمی‌کند. کما این که در مورد دو، سه باشگاه بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و هنوز هم پرونده‌های‌شان در AFC باز است.

او افزود: شما باید به این هم توجه داشته باشید که من به تناسب موقعیتی که دارم با حاذق‌ترین وکلای داخلی و خارجی ارتباط دارم و مشورت کردم که اگر فدراسیون بخواهد در این مساله مماشات کند و بر خلاف واقع، اسناد مالی یک باشگاه را تایید کند تا حق طلبکاران خورده شود، مراجع راستی‌آزمایی در AFC مدارکی دارند که بر خلاف مدارک ارسالی از ایران است. من دنبال حقم هستم. متاسفانه در فدراسیون فوتبال کارهایی دارد رخ می‌دهد. من تنها نیستم و آن قدر طلبکار داریم که دنبال پول‌های‌شان هستند. بگذارید کارشان را ادامه دهند اما با این کار اعتبار فدراسیون از بین می‌رود. من به فدراسیون توصیه می‌کنم که حق را مبنای عمل خود قرار دهد نه مصلحت و سفارشات بالادستی‌های خودشان را.

نظرات بینندگان