arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰

کریمی: خستگی نگذاشت قبل از بازی تمرین کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیکن ملی پوش و ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با قطر به مراتب سخت تر از بازی با اندونزی در تهران بود، چرا که قطری ها در این دیدار از شرایط آب و هوایی و میزبانی خود استفاده کردند و به یک امتیاز دست یافتند.


علی کریمی بازیکن جادویی فوتبال ایران و آسیا اظهار داشت: تیم ایران در دیدار برابر قطر، در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم، بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم که متاسفانه از موقعیت های بدست آمده بهره لازم را نبردیم.

وی تصریح کرد: ما در نیمه دوم می توانستیم کار را تمام کنیم اما حریف روی یک موقعیت، گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت، بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ضمن اینکه کسب یک امتیاز در خانه حریف با آن شرایط آب و هوایی و میزبانی، بد به نظر نمی رسد و مطمئنا ما در تهران جبران می کنیم تا از این مرحله به راحتی صعود کنیم.

علی کریمی در مورد دو سفر متوالی خارجی و داخلی و حضور در جمع سرخپوشان افزود: بعد از بازی با قطر، بلافاصله به فرودگاه رفتیم و با پرواز ساعت 1:30 بامداد چهارشنبه به وقت دوحه به تهران بازگشتیم و همراه سه ملی پوش دیگر پرسپولیس، از تهران مستقیم راهی اصفهان شدیم و طبیعتا باید روز چهارشنبه را کامل استراحت می کردیم و به همین دلیل نتوانستیم در تمرینات پرسپولیس شرکت کنیم.

ملی پوش پرسپولیس در خصوص بازی برابر ذوب آهن گفت: دیدار برابر ذوب آهن، بازی مشکلی است. تیم ذوب آهن تیم خوبی است که در چند سال اخیر همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و هست.

کریمی در مورد شرایط خود و ملی پوشان تاکید کرد: ما در شرایطی به تیم پرسپولیس اضافه شدیم که برای تیم ملی در آن هوای گرم و شرجی بازی کرده بودیم و نیاز به ریکاوری و استراحت داشتیم که به دلیل زمان اندک تا بازی برابر ذوب آهن، تنها باید به استراحت بپردازیم.

علی کریمی در پایان گفت: ما در هر صورت در خدمت کادر فنی هستیم و هر وظیفه ای را که سرمربی بر عهده ما بگذارد با کمال میل انجام خواهیم داد تا دست پر به تهران بازگردیم.

نظرات بینندگان