arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
به نقل از یک عضو خبرگان رهبری

روایت صمیمیت آیت​الله هاشمی​رفسنجانی با آیت​الله مهدوی​کنی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


فارس نوشت:

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اجلاس دهم مجلس خبرگان رهبری یکی از صمیمی‌ترین اجلاس‌های خبرگان رهبری بود، گفت: صمیمیت هاشمی رفسنجانی با آیت‌الله مهدوی‌کنی در این اجلاس مشهود بود.

حجت‌الاسلام غلامعلی نعیم آبادی با بیان اینکه ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی بر مجلس خبرگان رهبری و حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع اعضای خبرگان کاملا طبیعی بوده است، تصریح کرد: شاید برخی‌ها تصور کنند در اجلاس دهم، آقای هاشمی از اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی بر صندلی ریاست مجلس خبرگان تکیه زده ناراحت است، درحالی که چنین بحثی اصلا مطرح نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: صمیمیت بین آیت‌الله مهدوی‌کنی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اجلاس دهم کاملا مشهود بود؛ نمایندگان مردم در خبرگان رهبری که قبلا آقای هاشمی رفسنجانی را به عنوان رئیس انتخاب کرده بودند، بنا به دلایلی تصمیم خود را تغییر دادند.

نعیم‌آبادی با غیرطبیعی جلوه دادن اجلاس دهم مجلس خبرگان را به دلیل تغییر ریاست این مجلس، توهم توصیف کرد و گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در اجلاس دهم خبرگان که ریاست آن به عهده آیت‌الله مهدوی‌کنی حضور یافتند و هیچ مشکلی به وجود نیامد.

نظرات بینندگان