arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

سامان قدوس: اگر در گوش چپ باشم فرصت نفوذ بیشتری دارم

سامان قدوس که دومین گل تیم ملی ایران را در دیداردوستانه مقابل پاناما به ثمر رساند، در مورد حضور خود در تیم ایران گفت: من در تیم بسیار احساس راحتی می کنم و برای من بازی کردن در هر پستی مشکلی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامان قدوس که دومین گل تیم ملی ایران را در دیداردوستانه مقابل پاناما به ثمر رساند، در مورد حضور خود در تیم ایران گفت: من در تیم بسیار احساس راحتی می کنم و برای من بازی کردن در هر پستی مشکلی نیست.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در دیدار تدارکاتی مقابل پاناما در ورزشگاه «مرکور آرنا گراتس» اتریش با حساب دو بر یک به پیروزی دست یافت.

تیم ایران بازی در دقیقه 16 صاحب ضربه پنالتی شد و اشکان دژاگه این ضربه پنالتی به راحتی درون دروازه حریف جای داد. دو دقیقه پس از آن، کار تیمی مناسب شاگردان کی روش سبب شد تا «سامان قدوس» دومین گلزن تیم کشورمان لقب بگیرد. این نخستین گل قدوس برای تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می شود.

به گزارش تارنمای فدراسیون فوتبال، قدوس در گفت و گویی در مورد سومین مسابقه خود برای تیم ملی ایران و به ثمر رساندن یک گل گفت: من بسیار خوشحال هستم که پیروز مسابقه بودیم و گل زدن یک پاداشی بود برای من.
وی در مورد بازی در جناحین و همچنین درون محوطه جریمه ( پست مهاجم میانی) گفت: من احساس راحتی بسیاری در تیم دارم و از بازی کردن در تمام نقاط حمله ، چپ ، راست و مرکز، احساس بسیار راحتی دارم و این موضوع اصلا برای من مسئله ای نیست. اگر در گوش چپ باشی فرصت نفوذ بیشتری داری و این نوع حرکت را من می پسندم. اما به هر حال برای من بازی کردن در هر پستی مشکلی نیست. در هر صورت مجددا می گویم، برد مهمترین موضوع است.

قدوس در مورد اهمیت این گونه مسابقات بین المللی با تیم هایی با سطح مختلف و سرعت متفاوت برای آماده سازی جام جهانی، اظهار داشت: این بسیار مهم است که پاناما هم در مسابقات جام جهانی حاضر خواهد بود. ما باید به این سطح از مسابقات و سرعت تیمها آشنا بشویم تا خوب آماده گردیم.

وی ادامه داد: همه ما هر روز کار می کنیم که بهتر شویم و این گونه اردوها و مسابقات برای ما مهم است تا بهتر بازی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پیام خود به هوادارانی که تیم را در استادیوم تشویق کردند، گفت: ما از این حمایتها واقعا خوشحالیم. آنها همیشه تیم را بسیار کمک می کنند. ما برای آنها بازی می کنیم. ما نماینده آنها هستیم و از حضورشان در اینجا و حمایت و تلاششان تشکر می کنیم.

نظرات بینندگان