arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

پیش بینی کاهش دما در شهرهای مرزی و عراق/ احتمال بارش پراکنده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی دمای هوا طی امروز و فردا در شهرهای مرزی و عراق کاهش می‌یابد و احتمال بارش پراکنده در برخی مرزها وجود دارد.

به گزارش ایسنا، هوای مناطق هم‌مرز عراق و عتبات عالیات طی امروز (19 آبان) و فردا (20 آبان) به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

وضعیت جوی مرز قصر شیرین( خسروی) طی امروز و فردا نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و رگبار باران با بیشینه دمای 27 درجه سانتیگراد طی امروز و 25 درجه سانتیگراد طی فردا پیش‌بینی می‌شود همچنین کمینه دما در این مرز طی فردا 13 درجه سانتیگراد است.

وضعیت جوی مرز مهران امروز نیمه ابری گاهی وزش باد با بیشینه دمای 31 درجه سانتیگراد و کمینه دمای 15 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود همچنین وضعیت جوی این مرز طی فردا نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه دمای 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

استان ایلام امروز نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه دمای 21 و کمینه دمای 11 درجه سانتیگراد است. فردا نیز آسمان ایلام نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده با حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان کرمانشاه نیز امروز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد همراه با بارش پراکنده با حداکثر دمای 20 درجه و حداقل دمای 5 درجه سانتیگراد است. فردا نیز وضعیت جوی کرمانشاه ابری با احتمال بارش پراکنده و بیشینه دمای 19 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

شهر اهواز نیز فردا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و غبار محلی با بیشینه دمای 33 درجه و کمینه دمای 18 درجه سانتیگراد است همچنین فردا در این شهر افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی شهر کربلا طی امروز نیمه ابری گاهی وزش باد و غبار رقیق و بیشینه دمای 28 درجه و کمینه دمای 15 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین فردا نیز در این شهر گاهی وزش باد شدید و گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دما طی فردا 26 درجه سانتیگراد است.

شهر نجف نیز امروز غبار آلود همراه با وزش باد با بیشینه دمای 28 درجه و کمینه دمای 15 درجه سانتیگراد است. فردا نیز گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و غبار رقیق پیش‌بینی می شود و بیشینه دما در این روز 26 درجه سانتیگراد است.

وضعیت جوی کاظمین نیز امروز وزش باد همراه با غبار رقیق و فردا نیز همراه با گرد و غبار رقیق خواهد بود. بیشینه و کمینه دما طی امروز به ترتیب 29 و 16 درجه سانتیگراد و فردا نیز بیشینه دما 26 درجه پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان