arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

هوای تهران پس‌ از 16 روز سالم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گقت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم باقی بماند.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی طی فردا (۲۰ آبان) کمابیش ادامه دارد، تصریح کرد: در این روز بیشتر ساعات همراه با وزش باد مؤثر خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز یکشنبه (۲۱ آبان)، بارش باران در ساعات آغازین روز و وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده کاهش نسبی دارد، گفت: شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به۱۱ صبح امروز با شاخص ۹۲ در شرایط سالم قرار داشت.

وی در پایان اظهار کرد: شاخص هم اکنون کیفیت هوای پایتخت ۸۴ و در شرایط سالم است.

برچسب ها: کیفیت هوا ، ناسالم
نظرات بینندگان