arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

کنایه باشگاه وردربرمن به قوچان‌ نژاد +عکس

سایت رسمی باشگاه فوتبال وردربرمن به رضا قوچان‌ نژاد، بازیکن تیم ملی ایران و عضو هیرنفین هلند کنایه زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت رسمی باشگاه فوتبال وردربرمن به رضا قوچان‌ نژاد، بازیکن تیم ملی ایران و عضو هیرنفین هلند کنایه زد.

به گزارش انتخاب، این رسانه در گزارشی عنوان کرد تیم فوتبال وردربرمن از فرصت تعطیلی موقت لیگ‌ها به خاطر برگزاری دیدارهای ملی، استفاده می‌کند و ۲ بازی تدارکاتی، انجام می‌دهد.

کنایه باشگاه وردربرمن به قوچان‌ نژاد +عکس

یکی از این حریفان آزمایشی‌، تیم هیرنفین است که در آئوریخ اتریش به مصاف برمنی‌ها امشب می‌رود.
سایت باشگاه ژرمنی به مناسبت این رویارویی،‌اطلاعات کامل و متنوعی از حریفش در اختیار خوانندگان خود قرارداده است.

در بخش پایانی هم یادی از قوچان‌نژاد کرده است.
این رسانه‌ اینترنتی عنوان کرد:تیم هیرنفین که به متعلق به جایی است که ۵۰ هزار شهروند دارد و از سال ۱۹۹۳ در بالاترین سطح فوتبال هلند حاضر بوده است.در سال‌های اخیر همواره هیرنفینی‌ها در راه رسیدن به لیگ اروپا ناکام مانده‌اند.به مرحله گروهی این مسابقات آخرین مرتبه در فصل ۲۰۱۰ -۲۰۰۹ رسیدند. مهم‌ترین موفقیت تاریخ این باشگاه، کسب جام حذفی هلند در فصل ۲۰۰۹ -۲۰۰۸ است.

این رسانه با لحن کنایه‌آمیزی و استفاده از یک علامت ادامه داد:در آن موقع مثل امروز، رضا قوچان نژاد، مهاجم ۳۰ ساله ایرانی حضور داشت.

در فاصله این مدت بازیکنی که برای تیم ملی ایران ۳۸ بازی انجام داده، در ۷ تیم (!) دیگر تحت قرارداد بوده است.البته برای این رویارویی به خاطر فراخوانی به تیم ملی ایران حضور ندارد.

قوچان نژاد بعد از نخستین حضورش در تیم هیرنفین که در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ رخ داد در تیم‌های گواهد ایگلز و امن، به صورت قرضی حضور یافت. سپس در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ بازیکن قطعی گواهد ایگلز شد.

در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ در تیم کامبور حضور یافت. همچنین در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ بازیکن تیم سن‌‌ترویدن شد و سپس بازی‌ در تیم‌های استاندارد لیژ بلژیک، چارلتون انگلیس، الکویت کویت و الوکره قطر بازی کرد تا این که از سال ۲۰۱۶ یکبار دیگر بازیکن تیم‌ هیرنفین شد.

کنایه باشگاه وردربرمن به قوچان‌ نژاد +عکس

منبع: فارس
نظرات بینندگان