arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰

نماد «ذوالفقار» بر گردن پسر اولیور استون+عکس

نماد ذوالفقار با نقش نوشته «يا علي(ع)» بر گردن اين فيلمساز آمريكايي جلب توجه مي‌كرد. او اين گردن‌آويز را بر گردن داشت و از علاقه‌اش به فرهنگ ايران و دين اسلام سخن مي‌گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت: حضور «شان استون» پسر «اليور استون» كارگردان آمريكايي حاشيه‌هايي به همراه داشت؛

- نماد ذوالفقار با نقش نوشته «يا علي(ع)» بر گردن اين فيلمساز آمريكايي جلب توجه مي‌كرد. او اين گردن‌آويز را بر گردن داشت و از علاقه‌اش به فرهنگ ايران و دين اسلام سخن مي‌گفت.

- حضور «نادر طالب‌زاده» در اين نشست از نكات جالب بود. وي به عنوان مترجم فيلمساز آمريكايي را همراهي مي‌كرد و البته به‌نوعي به دليل سال‌ها حضور در آمريكا و ساخت فيلم‌هاي مستند، همكار وي به شمار مي‌آمد.

- خبرنگاران از لغو نشست «شان استون» در ظهر چهارشنبه و نيز جابه‌جايي نشست از برج ميلاد به مكاني ديگر گلايه داشتند. نكته جالب اين كه قبل از برپايي نشست خبري، يك روزنامه صبح اواخر هفته گذشته گفت‌وگويي مبسوط با اين فيلمساز آمريكايي منتشر كرده بود!

- برخي خبرنگاران قصد داشتند با پرسيدن پرسش‌هاي حاشيه‌اي مثل بازداشت شدن فيلمسازان در ايران، صدور مجوز فيلمسازي در ايران و مقايسه اين وضعيت با آمريكا و... «شان استون» را به حاشيه ببرند كه اين اتفاق با هوشياري وي رخ نداد! و عنوان كرد علاقه‌اي به اظهار نظر درباره مسائل داخلي ايران ندارد.

- عنوان شد كه سفر استون به ايران نزديك به 300 هزار دلار هزينه داشته است.
-علي شاه حاتمي از خبرنگاران بابت عدم هماهنگي‌ها، عذرخواهي كرد.
- «علي درستكار» نيز در جمع ميهمانان نشست حاضر بود.
- ملیسا كارتر و همسرش «بهرام حيدري» كه از مدیران ارشد يك كمپانی هستند و با بنیاد فارابی وارد مذاكره شده‌اند تا فیلم «رومی و انسان كامل» را برمبنای زندگی مولانا بسازند، از حاضران در اين نشست بودند. «حيدري»‌روابط عمومي نشست نيز بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ياسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
5
8
لا فتي الا علي لا سيف الا ذوالفقار ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
1
15
بزرگترين اشتباهي كه ممكنه بشه مگه نمادعلي(ع)شمشيربوده؟شمشيرنمادچيست؟هموني كه غربيهادنبالش هستن.چرانهج البلاغه يادستورامام به مالك رانداديد.مطمئن ترشدم دستي دركاره تاچهره اسلام وشيعه رادرجهان مخدوش كنه
نظرات بینندگان