arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶

افشاگری یک روزنامه درباره توبه نامه مسعود شجاعی: کی‌روش گفت بیانیه را روی اینستاگرامت بگذار، شجاعی قبول نکرد

هنوز اگر به شبكه‌هاي اجتماعي سر بزنيد، هشتگ‌هايي در حمايت از مسعود شجاعي مي‌بينید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هنوز اگر به شبكه‌هاي اجتماعي سر بزنيد، هشتگ‌هايي در حمايت از مسعود شجاعي مي‌بينید.

مسعود_شجاعي_تنها_نيست از جمله هشتگ‌هايي است كه پاي پست‌هاي اكثر بازيكنان تيم ملي ديده مي‌شود. هواداراني كه مسعود را دوست دارند، هنوز اين هشتگ‌ها را شير مي‌كنند و اميدوارند او دوباره به تيم ملي بازگردد. قبل از اردوي جاري تيم ملي، شايعه شد مسعود مجوز بازگشت به تيم ملي را گرفته است. هواداران اين بازيكن، سرمست از بازگشت دوباره او، به شادي پرداختند ولي وقتي كي‌روش ليست را اعلام كرد، اثري از نام اين بازيكن نبود. هواداران مسعود حالا همچنان اميدوار هستند مسعود شجاعي به تيم ملي بازگردد ولي بعيد است انتظار آنها به نتيجه برسد!

تماس كي‌روش و مسعود

مسعود شجاعي ديگر جايي در تيم ملي ندارد و حالا با قاطعيت مي‌توان اين خبر را اعلام كرد. مسعود حداقل تا زماني كه بيانيه‌اي را كه احسان حاج‌صفي منتشر كرد، روي اينستاگرام خود منتشر نكند، جايي در تيم ملي نخواهد داشت. احسان، بعد از بازي با نماينده رژيم صهيونيستي، وقتي بيانيه‌اي از سوي كادر فني تيم ملي دريافت كرد كه شبيه عذرخواهي بود، آن را روي اينستاگرام خود قرار دارد. اين بيانيه براي مسعود شجاعي هم ارسال شده بود. كي‌روش شخصاً با احسان صحبت كرد و به او گفت، اگر مي‌خواهد برگردد بايد آن را منتشر كند. حاج‌صفي هم با روي باز آن را پذيرفت و روي اينستاگرامش قرار داد.

كي‌روش همين صحبت‌ها را با مسعود شجاعي هم انجام داد. كي‌روش خطاب به مسعود گفت: «اگر مي‌خواهي به تيم ملي برگردي، بيانيه را روي اينستاگرامت قرار بده. ما توقع داريم اين كار را انجام دهي و برگردي...» مسعود اما مثل حاج‌صفي برخورد نكرد. او تأكيد داشت تنها به قرارداد حرفه‌اي‌‌اش عمل كرده و نمي‌توانسته مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس بازي نكند، شجاعي وقتي با دومين تماس كي روش براي انتشار بيانيه روبه‌رو شد، پاسخ داد: «با تمام احترام، آن را منتشر نمي‌كنم چون رفتاري خارج از چارچوب قرارداد حرفه‌اي‌ام انجام ندادم...» در واقع مسعود به خواسته كي‌روش هم پاسخ منفي داد‌ اما حتي اين رفتار او باعث نشد تا سرمربي تيم ملي از دست كاپيتان خود ناراحت شود. او حداقل خيالش راحت بود كه با حضور سامان قدوس در تيم ملي، مشكلي از اين بابت نخواهد داشت. در بازي با پاناما هم كي‌روش شماره 7 تيم خود را به سامان سپرد تا روي شايعات صحه بگذارد.

پایان عصر مسعود

آنهایی كه مسعود را مي‌شناسند و مي‌دانند از مواضع خود عقب‌نشيني نمي‌كند، محروميت قطعي او را باور دارند. بدين ترتيب، عصر مسعود شجاعي در تيم ملي ايران به پايان رسيد. او اولين بازي ملي خود را در سال 2004 مقابل لائوس براي ايران انجام داد. مسعود در دو جام جهاني‌ آلمان و برزيل حضور داشت و در هر دو جام هم براي تيم ملي بازي كرد. شجاعي مي‌توانست با رفتن به روسيه، براي سومين بار راهي جام جهاني‌ شود و ركوردي به جاي بگذارد كه شايد تا سال‌ها بعد هيچ بازيكني نتواند آن را تكرار كند. جالب اينجاست كه چند وقت پيش وقتي درباره سومين حضور او در جام جهاني‌ سؤال كرديم، پاسخ داد: «اول بايد ببينيم مي‌توانم به جام جهاني‌ بروم يا نه....»

آخرين بازي ملي مسعود

مسعود آخرين بازي ملي‌‌اش را مقابل تيم ملي ازبكستان با پيراهن ايران انجام داد. او در اين مسابقه در دقيقه 70 از زمين مسابقه تعويض شد و هرگز در شب صعود تيم ملي تصور نمي‌كرد، بعدها براي هميشه از پوشيدن پيراهن ايران محروم شود. شجاعي در مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني‌ جزو بهترين بازيكنان ايران بود. او مقابل قطر و چين هم عملكرد بسيار خوبي داشت. مسعود با 70 بازي ملي به كارش در تيم ملي پايان داد.

نظرات بینندگان