arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰

اظهارات ضد ایرانی بلر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزیر پیشین انگلستان در دو گفت و گو به مناسبت یازده سپتامبر اظهاراتی ضد ایرانی مطرح کرد.

تونی بلر، نخست وزیر پیشین بریتانیا در گفتگویی با روزنامه تایمز آنچه را دخالت‌های ایران خواند عامل طولانی شدن درگیری در عراق و افغانستان دانست.

بلر در مصاحبه ای با روزنامه دیلی میرور نیز به مناسبت نزدیک شدن سالگرد حملات یازدهم سپتامبر در اظهاراتی گفت که ایران حامی گروه‌های تروریست است و افزود: تغییر رژیم در تهران باعث افزایش خوشبینی نسبت به کل منطقه خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
0
1
شتر درخواب بیند پنبه دانه بلر جان تو خواب زیاد نخور دل درد میشی شر میشی واسه مامی جون
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
34
تو را فکر کثیف و ناقصی هست / تو را دوست و رفیق ناکثی هست / تو گر عاقل بدی در آن صدارت / نمی خواندی رجز از پس حقارت / تو را آن روز که قدرت در کفت بود / همه لاف و گزافه در کتت بود / پشیزی ارزشی قائل نگشتند ملت ما / به خواب شاید ببینی حسرت ما / چه شد فکرت دوباره یاد ما شد / خیال کردی که قدرت جا به جا شد ؟ / نه کوته فکر که هستی عقل شیرین ! / در این فکر و هوس باید بمیرین ! / برو تو بهر خود فکر دگر کن / اگر هم مایلی زودتر شوهر کن / علی الظاهر ببینند که تو مردی / مگر هم جنس بیند از تو مردی ! / تو هستی حامی هم جنس بازی / تو را لایق بدانند مرد بازی ! / منم دانم سیاست هست رنگی / که هر روزه شود رنگی به رنگی / تو هم مدعی صد جور زرنگی / حنای تو برای ما ندارد هیچ رنگی / تو را آن صهیون بی دین فرستاد / پی جنگی چنین سنگین فرستاد / بدان دلقک تو هم جرات نداری / که پایت را به این کشورگذاری / تو هم عامک رها کن این لعین را / که او لایق نباشد بیش از این را
نظرات بینندگان