arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

مشکل برق کرمانشاه تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکل برق منطقه سرپل ذهاب و ازگله تا چند ساعت دیگر برطرف خواهد شد.

مسعود صادقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برق کل منطقه غرب به دلیل زلزله دچار ناپایداری شد که کمتر از دو ساعت مشکل تمام استان‌ها به طور کامل برطرف شد اما در استان کرمانشاه در چند منطقه دچار مشکل شدیم.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته منطقه ثلاث باباجانی نیز برق‌دار شد و در حال حاضر تنها در دو منطقه سرپل ذهاب و ازگله به دلیل وجود حجم خسارات زیاد به ساختمان‌ها نتوانستیم مشکل برق را برطرف کنیم.

به گفته صادقی، شبکه برق نسبت به ساختمان‌ها پایداری خوبی را داشت و در نهایت در چند ساعت آینده مشکل به وجود آمده در این مناطق را برطرف خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای رفع مشکلات بخش فوق توزیع و توزیع سرپل ذهاب ادامه دارد، گفت: برای رفع مشکلات شبکه مناطق مذکور هماهنگی‌ها جهت تسریع عملیات با دستگاه‌های استانی در حال انجام است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر کلیه شرکت‌های تابعه در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام و استان‌های معین به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا 24 ساعت آینده در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود تا در صورت نیاز به اعزام نیرو به هر کدام از مناطق آمادگی کامل وجود داشته باشد.

نظرات بینندگان